Aktualizacja Firefoxa a notowania eMakler w mBank

Data: 2010-03-12 09:49:31
Autor: Miroo
Aktualizacja Firefoxa a notowania eMakler w mBank
Użytkownik "Miś" <mis@gmail.com> napisał w wiadomości news:hnctn5$986$1news.onet.pl...
Witam!
Zaktualizowałem dzisiaj MF i notowania mi nie działają. Wyświetlają się notowania on-line ale stan kursów jest z chwili uruchomienia. Nie aktualizują się.

Ja tak miałem na Operze 10.10. Na Operze 10.50 i FF 3.5.7 działa, ale cała przeglądarka wisi, odwieszając sie tylko co kilka sekund na ułamek sekundy - gdy notowania się odświeżają. Strasznie to upierdliwe i nie wiem czy winna jest źle napisana aplikacja javowa z mBanku, czy fakt użycia przez przeglądarki plugina javy (w Operze to coś nowego, nie wiem jak w FF).
Java v.1.6.0_18. Na starszej javie (bodajże 1.6.0_7) notowania nie działają lub się nie odświeżają.

Miroo

Data: 2010-03-12 12:44:42
Autor: nazgul
Aktualizacja Firefoxa a notowania eMakler w mBank
raczej jest to wina javy
np. na tym samym kompie
w IE -  działa
w chrome już nie.

Data: 2010-03-12 13:22:03
Autor: Miś
Aktualizacja Firefoxa a notowania eMakler w mBank
W IE działa. - jest to jakieś rozwiązanie.Dzięki
Miś

Data: 2010-03-12 14:57:02
Autor: kaktus
Aktualizacja Firefoxa a notowania eMakler w mBank
Ja tez dzisiaj akutualizowalem MF. Do tego automatycznie zaaktualizowalo mi jave i wszystko chodzi ok.

Data: 2010-03-14 23:23:27
Autor: skippy
Aktualizacja Firefoxa a notowania eMakler w mBank
myślałem że java jest niezależna od sprzętu, a tu sie okazuje że na tym samym sprzęcie jest zależna od innego softu

Aktualizacja Firefoxa a notowania eMakler w mBank