Aktualizacja ZAP-3 przez internet

Data: 2013-06-08 14:32:17
Autor: poszukiwacz
Aktualizacja ZAP-3 przez internet
Zeznanie podatkowe za 2012r wysłałem przez e-Deklarcje.

Teraz chcę wysłać ZAP-3 i za cholerę nie widzę takiej możliwo¶ci w aplikacji e-Deklaracji.
Zaktualizowałem e-Deklaracje ale nadal nie widzę formularza ZAP-3.

Data: 2013-06-08 18:11:13
Autor: Ianus
Aktualizacja ZAP-3 przez internet

Użytkownik "poszukiwacz"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:kov86b$er2$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

Zaktualizowałem e-Deklaracje ale nadal nie widzę formularza ZAP-3.

ma być dostępne od 1 lipca

JS

Data: 2013-07-23 01:59:42
Autor: Asen
Aktualizacja ZAP-3 przez internet
Data: 2013-07-25 08:37:28
Autor: Dominik & Co
Aktualizacja ZAP-3 przez internet
Dnia 08.06.2013 poszukiwacz <od.bioroso.bisty@gmail.com> napisał/a:

Teraz chcę wysłać ZAP-3 i za cholerę nie widzę takiej możliwości w aplikacji e-Deklaracji.
Zaktualizowałem e-Deklaracje ale nadal nie widzę formularza ZAP-3.

Na mnie też trafiło, skrobnąłem maila do pomocy i dostałem odpowiedź:

"Program Desktop e-Deklaracje umożliwia przesyłanie wybranych deklaracji wyłącznie bez podpisu kwalifikowanego. Natomiast wniosek ZAP-3 należy przesyłać wyłącznie z zastosowaniem podpisu kwalifikowanego. Dlatego też, wniosek ten nie jest dostępny na liście deklaracji programu Desktop"

Czyli kupa- przynajmniej do następnej nowelizacji lewa.
Nic to, pĂłjdzie poleconym.

--
Dominik & kÄ…pany (via slrn)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.

Aktualizacja ZAP-3 przez internet