Aktualizacja danych spółki w K.R.S.

Data: 2014-07-22 14:12:53
Autor: ąćęłńóśźż
Aktualizacja danych spółki w K.R.S.
Te spółki w RHB nieprzeniesione do KRS miały być wykreślone z urzędu, po raz kolejny przedłużono termin.
A na jaką podstawę prawną powoływał się U.S.?
Pytaj niekoniecznie w urzędzie, a raczej we właściwym sądzie rejestrowym.
Niestety są opłaty, choć ostatnio zmalały.
Przy okazji daj znać, czy przy przeniesieniu z RHB do KRS potrzebny notariusz (może zależeć od kapitału w spółce, czy dawny kapitał wystarczy na obecne przepisy, może trzeba będzie podnieść).
Rozumiem, ze ta spółka z RHB nie prowadzi działalności, bo jeśli prowadzi działalność to może być jakaś zadyma (np. za nieskładanie sprawozdań finansowych, po Amber Gold bulteriery ruszyły do akcji).

-- -- -
Czy ktoś wie jakie czynności są niezbędne aby przrejestrować spółkę z.o.o.z R.H.B do K.R.S. ?
Znalazłem w internecie,że jeżeli spółka jest zawieszone dłużęj niż 24 miesiące to przedsiębiorca podlega wykreśleniu z urzędu z CEIDG.
Czy ta informacja jestaktualna ?
Ja dostałem wezwanie z U.S. abym uzupełniół dane pod rygorem kary do kwoty 2800,00 PLN.
Proszę o informację,bo ludzie w tut. urzędzie są albo niekompetentni albo złośliwie nie chcą udzielić prawidłowej informacji.

Aktualizacja danych spółki w K.R.S.