Aktualizacja dokumentów po ślubie / zmianie mi ejsca zamieszkania

Data: 2009-12-02 10:11:49
Autor: SzalonyKapelusznik
Aktualizacja dokumentów po ślubie / zmianie mi ejsca zamieszkania
On 2 Gru, 18:49, Krzysiek <bezadr...@bezadresu.com> wrote:
Zmieniłem miejsce zamieszkania.
Pozostał mi do zmiany NFZ.
Czy muszę to sam zmienić, czy stoi to po stronie ZUSu?
(pracodawca wysłał aktualizację do ZUSu).

--
Krzysiek

Po stronie Zus. Ale Zus ma 5 lat na taka zmiane. Wiec "wygodniej"
doplinowac tego samemu.

Data: 2009-12-02 19:14:40
Autor: Krzysiek
SzalonyKapelusznik pisze:
[...]

na śląsku mamy takie fajne dyskietki które również trzeba wymienić... Pytanie gdzie, jakie formularze, itp...

--
Krzysiek

Data: 2009-12-02 11:13:34
Autor: SzalonyKapelusznik
On 2 Gru, 19:14, Krzysiek <bezadr...@bezadresu.com> wrote:
SzalonyKapelusznik pisze:

> [...]
> doplinowac tego samemu.

na śląsku mamy takie fajne dyskietki które również trzeba wymienić...

Na kossutha. Osiedle Witosa. Formularz wypelniasz na miejscu ale warto
miec ze soba zaswiadczenie o oplaceniu skladek (ze wzgledu na
"aktualizacje danych").

Aktualizacja dokumentów po ślubie / zmianie mi ejsca zamieszkania