Aktualizacje Androida

Data: 2012-09-30 15:06:25
Autor: DoQ
Aktualizacje Androida

Ludziska czekaj± na nie jak na sraczkę, a umówmy się - z punktu widzenia użytkownika od 2.2 Froyo do 4.0 zmiany wydaj± się zwykle kosmetyczne (jakie¶ poprawki, drobne dodatki i usprawnienia). O co wła¶ciwie chodzi z tym napięciem na najnowsze wersje?

--
Pozdr.

Data: 2012-09-30 19:17:46
Autor: K
Aktualizacje Androida
W dniu 30.09.2012 15:06, DoQ pisze:

[...]

nie wiem, ale np. w neo v w 2.3.4 dzialala opcja wyslij kontakt, w 4.0.4 przy probie wyslania kontaktu pojawia sie "nieznany blad" problem wystepuje na wszystkich neo v z 4.0.4 z t-mobile. napewno nie ma tego bledu w neo v z orange flashowanym samodzielnie (nie jesto to wina androida). ja bym to raczej nazwal sraczka w stylu: "co tym razem spierdola"

Data: 2012-09-30 12:41:37
Autor: Pszemol
Aktualizacje Androida
"K" <a@b.c> wrote in message news:k49urm$jms$2news.task.gda.pl...
[...]

Fajnie macie w tych Androidach :-) Tylko pozazdro¶cić tej sraczki...

Data: 2012-09-30 20:13:32
Autor: Tomek
Aktualizacje Androida

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał:

Fajnie macie w tych Androidach :-) Tylko pozazdro¶cić tej sraczki...

Mała sraczka to nic w porównaniu z dołem iKloacznym.

Data: 2012-09-30 21:11:26
Autor: DoQ
Aktualizacje Androida
W dniu 30-09-2012 19:41, Pszemol pisze:
Fajnie macie w tych Androidach :-) Tylko pozazdro¶cić tej sraczki...

Wy z tymi iOSami również.
A sraczkę to macie od dawien dawna:
http://www.zimbio.com/pictures/b0991g_XNbo/Apple+iPhone+4s+Released+Worldwide

--
Pozdr.

Data: 2012-09-30 14:25:01
Autor: Pszemol
Aktualizacje Androida
"DoQ" <pawel.doq@gmail.com> wrote in message news:k4a5q0$185$1mx1.internetia.pl...
[...]

Przepraszam - nie rozumiem - co chciałe¶ tym linkiem pokazać?
Wielk± popularno¶ć telefonu z Apple której to popularno¶ci
każdy producent może Applowi pozazdro¶cić i zapewne zazdro¶ci?

Bo Twój link jako¶ tak nie na temat... pisali¶my o użytkownikach
telefonów z Androidem którzy zastanawiali się nad now± wersj±
systemu z pytaniem na ustach "co tym razem zepsuj±?" :-)

Data: 2012-09-30 21:40:46
Autor: DoQ
Aktualizacje Androida
W dniu 30-09-2012 21:25, Pszemol pisze:
> Przepraszam - nie rozumiem - co chciałe¶ tym linkiem pokazać?
> Wielk± popularno¶ć telefonu z Apple której to popularno¶ci
> każdy producent może Applowi pozazdro¶cić i zapewne zazdro¶ci?

Normalni ludzie zamawiaj± sobie sprzęt to domu, ew. id± do sklepu gdy można tak± sprawę załatwić w ~30min - ci powyżej maj± ewidentnie sraczkę. Proszę.

> Bo Twój link jako¶ tak nie na temat... pisali¶my o użytkownikach
> telefonów z Androidem którzy zastanawiali się nad now± wersj±
> systemu z pytaniem na ustach "co tym razem zepsuj±?" :-)

No to pisz, co tam popsuli w tym androidzie u ciebie?

--
Pozdr.

Data: 2012-09-30 22:17:21
Autor: Pszemol
Aktualizacje Androida
"DoQ" <pawel.doq@gmail.com> wrote in message news:k4a7h0$a25$1mx1.internetia.pl...
> [...]

Normalni ludzie zamawiaj± sobie sprzęt to domu, ew. id± do sklepu gdy można tak± sprawę załatwić w ~30min - ci powyżej maj± ewidentnie sraczkę. Proszę.

Oni nie maj± żadnej sraczki - oni po prostu chc± produkt na
który trzeba czekać i żaden inny produkt tego nie zast±pi.

> [...]
> systemu z pytaniem na ustach "co tym razem zepsuj±?" :-)

No to pisz, co tam popsuli w tym androidzie u ciebie?

Ja mam pisać?
Niech pisz± Ci co się na eksperyment z androidem dali nabrać.

Data: 2012-10-01 11:27:02
Autor: DoQ
Aktualizacje Androida
W dniu 01-10-2012 05:17, Pszemol pisze:
> Oni nie maj± żadnej sraczki - oni po prostu chc± produkt na
> który trzeba czekać i żaden inny produkt tego nie zast±pi.

Serio? Tzn. musz± mieć tu i teraz, a nawet dać się stratować bo inaczej umr± z głodu?

> Ja mam pisać?
> Niech pisz± Ci co się na eksperyment z androidem dali nabrać.

Grunt że posiadacze ajfonów (i iOSów) zawsze otrzymuj± idealne produkty bez wad. Przecież zdychaj±ce losowo baterie, Ľle zaprojektowane anteny czy ostatnie mapy ¶wiadcz± o wyj±tkowo poważnym podej¶ciu firmy :D

--
Pozdr.

Data: 2012-10-01 21:04:17
Autor: Pszemol
Aktualizacje Androida
"DoQ" <pawel.doq@gmail.com> wrote in message news:k4bnu8$kca$1mx1.internetia.pl...
> [...]

Serio?
Tzn. musz± mieć tu i teraz, a nawet dać się stratować bo inaczej umr± z głodu?

A kto mówi że umr± z głodu? Po co tak bezsensownie dramatyzujesz?
Chc± mieć zabawkę, stać ich, chce im się stać w kolejce - stoj±.
W czym problem? Tobie to w czym¶ przeszkadza? Ty nie stoisz...
Więc o co wła¶ciwie chodzi?

> [...]

Grunt że posiadacze ajfonów (i iOSów) zawsze otrzymuj± idealne produkty bez wad. Przecież zdychaj±ce losowo baterie, Ľle zaprojektowane anteny czy ostatnie mapy ¶wiadcz± o wyj±tkowo poważnym podej¶ciu firmy :D

Jakie zdychaj±ce baterie?
Zreszt± sam widzisz jak mizern± listę problemów iOS w porównaniu
do Androida byłe¶ w stanie tu spłodzić...  :-)

Data: 2012-10-02 09:32:47
Autor: DoQ
Aktualizacje Androida
W dniu 02-10-2012 04:04, Pszemol pisze:
[...]

Ale zaraz, mamy wolno¶ć wypowiedzi i ocen czy nie mamy?
Wg. mnie ci ludzie reprezentuj± mentalno¶ć przedszkolaków tupi±cych nóżkami gdy mama nie chce im kupić zabawki "tu i teraz".

Jakie zdychaj±ce baterie?

O już nie pamiętamy? :D

Zreszt± sam widzisz jak mizern± listę problemów iOS w porównaniu
do Androida byłe¶ w stanie tu spłodzić...  :-)

Faktycznie - komicznie zjebane mapy, anteny, rozładowuj±ca się losowo baterie czy ostatnio purpurowa po¶wiata na zdjęciach to piku¶ przy problemie zwi±zanym z brakiem możliwo¶ci przesłania kontaktu w jednym z modeli telefonów :D Twoja hipokryzja mnie onie¶miela.

--
Pozdr.

Data: 2012-10-03 02:49:55
Autor: Pszemol
Aktualizacje Androida
DoQ <pawel.doq@gmail.com> wrote:
W dniu 02-10-2012 04:04, Pszemol pisze:
Serio?
Tzn. muszą mieć tu i teraz, a nawet dać się stratować bo inaczej umrą
z głodu?
A kto mówi że umrą z głodu? Po co tak bezsensownie dramatyzujesz?
Chcą mieć zabawkę, stać ich, chce im się stać w kolejce - stoją.
W czym problem? Tobie to w czymĹ› przeszkadza? Ty nie stoisz...
Więc o co właściwie chodzi?

Ale zaraz, mamy wolność wypowiedzi i ocen czy nie mamy?

Oczywiście że zgadzam się, że mamy wolność wypowiedzi, I nikt Ci przecież
nie przeszkadza w wyraĹĽaniu swojego zdania, swoich opinii. Dyskutujemy
tutaj natomiast z tymi opiniami bo moim zdaniem nie masz racji... nikt z
głodu nie umiera, więc niepotrzebmnie robisz taką teatralną retorykę. Stoją
w kolejce bo to metoda otrzymania zabawki. Nie ma tu ĹĽadnej magii, ĹĽadnej
zagadki ani niczego dziwnego. Gdyby można było dostać iPhone5 bez stania w
kolejce to przecieĹĽ nie staliby, nie?

Wg. mnie ci ludzie reprezentują mentalność przedszkolaków tupiących
nóżkami gdy mama nie chce im kupić zabawki "tu i teraz".

A wedlug mnie się mylisz - nie próbują oni bowiem wywierać presji na nikim.
PorĂłwnanie do dziecka jest dla mnie dziwne i nie na miescu...

Jakie zdychajÄ…ce baterie?

O już nie pamiętamy? :D

Nie, nie pamiętam. Chodzi Ci o problemy iOS5.0 trwające tydzień? Takie
wielkie halo?

ZresztÄ… sam widzisz jak mizernÄ… listÄ™ problemĂłw iOS w porĂłwnaniu
do Androida byĹ‚eĹ› w stanie tu spĹ‚odzić...  :-)

Faktycznie - komicznie zjebane mapy, anteny, rozładowująca się losowo
baterie czy ostatnio purpurowa poświata na zdjęciach to pikuś przy
problemie związanym z brakiem możliwości przesłania kontaktu w jednym z
modeli telefonów :D Twoja hipokryzja mnie onieśmiela.

Jaka hipokryzja znowu?? Sprawdź sobie znaczenie tego słowa, dobrze?

Data: 2012-10-01 13:21:36
Autor: atm
Aktualizacje Androida

> [...]

Ja mam pisać?
Niech pisz± Ci co się na eksperyment z androidem dali nabrać.

Hmmm, nowy update na Androida ;]
Ciekawe co skopie tym razem:
http://www.engadget.com/2012/10/01/verizon-iphone-5-mobile-data-bug-fix/

Data: 2012-10-02 18:49:41
Autor: atm
Aktualizacje Androida

[...]

Eksperymentu ciag dalszy:
http://www.engadget.com/2012/10/01/early-ios-6-adopters-report-problems-getting-exchange-push-email/

Data: 2012-10-02 19:08:55
Autor: DoQ
Aktualizacje Androida
W dniu 02-10-2012 18:49, atm pisze:
[...]

Klienci-betatesterzy apple nie trac± czasu :D

--
Pozdr.

Data: 2012-09-30 23:31:49
Autor: atm
Aktualizacje Androida
On 2012-09-30 21:40, DoQ wrote:
> [...]
 > Wielk± popularno¶ć telefonu z Apple której to popularno¶ci
 > każdy producent może Applowi pozazdro¶cić i zapewne zazdro¶ci?

Co to sie porobilo, nawet kwejka spokojnie nie mozna przejrzec ;]
http://i1.kwejk.pl/site_media/obrazki/2012/09/ddca3172d9201e79f24c1706b787ac9f.jpg?1348917649

Data: 2012-09-30 23:47:13
Autor: DoQ
Aktualizacje Androida
W dniu 30-09-2012 23:31, atm pisze:
Co to sie porobilo, nawet kwejka spokojnie nie mozna przejrzec ;]
http://i1.kwejk.pl/site_media/obrazki/2012/09/ddca3172d9201e79f24c1706b787ac9f.jpg?1348917649

ROTFL :)

--
Pozdr.

Data: 2012-10-04 21:47:05
Autor: PlaMa
Aktualizacje Androida
W dniu 2012-09-30 23:31, atm pisze:

Co to sie porobilo, nawet kwejka spokojnie nie mozna przejrzec ;]
http://i1.kwejk.pl/site_media/obrazki/2012/09/ddca3172d9201e79f24c1706b787ac9f.jpg?1348917649

lol... przyznaj sie, sfabrykowales to :)

Data: 2012-09-30 23:56:58
Autor: J.F.
Aktualizacje Androida
Dnia Sun, 30 Sep 2012 14:25:01 -0500, Pszemol napisał(a):
[...]

Takiej samej jak wielka popularnosc nowego Androida ? Nie uwazasz Pszemolu ze to trzeba miec gdzies nasr* zeby czekac w takiej
kolejce, jakby nie mozna bylo kupic jutro czy a tydzien ...

J.

Data: 2012-09-30 22:28:04
Autor: Pszemol
Aktualizacje Androida
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:16szzf5b8vzv7.15yn1ejpke25b$.dlg40tude.net...
[...]

Chyba jednak nie takiej samej... no chyba że s± teraz kolejki, nie zauważyłem.

Nie uwazasz Pszemolu ze to trzeba miec gdzies nasr* zeby czekac
w takiej kolejce, jakby nie mozna bylo kupic jutro czy a tydzien ...

No ale wła¶nie nie można kupić ani jutro ani za tydzień. O to chodzi!

W dniu premiery "rzuc± na półki" ograniczon± liczbę urz±dzeń
i tylko Ci co wystoj± dostan±. Ci co zamówi± online dostan± może
za miesi±c albo póĽniej, bo ciężko sobie wyobrazić produkcję
2 milionów sztuk iPhone 5 w 2 tygodnie...

Poczytaj sobie artykuł z 24-go wrze¶nia:
http://abcnews.go.com/Technology/apple-iphone-sold/story?id=17305431
"Apple's website promises shipments delivered in 3-4 weeks.
The carriers -- AT&T, Verizon and Sprint -- offer similar
shipment dates on their websites: 21 to 28 business days."
Je¶li więc bardzo, bardzo chcesz mieć iPhone5 teraz to albo stoisz
w kolejce albo nie masz go przez następne 4 tygodnie lub dłużej.

Słyszałe¶ okre¶lenie "early adopter"? To specjalna grupa ludzi...

A więc owszem, możesz zapytać "dlaczego nie mog± poczekać
miesi±c" - możesz też zapytać "a dlaczego mieliby nie postać
w kolejce?" Czy to taki straszny wysiłek postać w kolejce?
Nie pamiętasz jak już nie tak dawno stało się za paroma rolkami
papieru toaletowego albo kiełbas±? To za iPhone4 nie postoj±?
Po prostu jak bardzo chcesz się pobawić now± zabawk± i nie masz
nic innego do roboty to sobie stoisz w kolejce i nie widzę w tym
problemu... Czy ja bym stał? Ja nie, bo ja tak strasznie nie chcę
tej nowej zabawki - poczekam sobie parę tygodni, pomacam
w sklepie, pobawię się, ocenię ten podobno najlepszy obecnie
dostępny ekran LCD i wtedy zdecyduję czy warto go kupić...

Data: 2012-10-01 11:31:40
Autor: DoQ
Aktualizacje Androida
W dniu 01-10-2012 05:28, Pszemol pisze:
W dniu premiery "rzuc± na półki" ograniczon± liczbę urz±dzeń
i tylko Ci co wystoj± dostan±. Ci co zamówi± online dostan± może
za miesi±c albo póĽniej, bo ciężko sobie wyobrazić produkcję

Straszne, będ± mniej emejzing w pracy/szkole?

2 milionów sztuk iPhone 5 w 2 tygodnie...

Tzn. oni te ajfony zaczęli produkować dzień przed premier±? ROTFL.

A więc owszem, możesz zapytać "dlaczego nie mog± poczekać
miesi±c" - możesz też zapytać "a dlaczego mieliby nie postać
w kolejce?" Czy to taki straszny wysiłek postać w kolejce?

To dlaczego nie stoisz?

Nie pamiętasz jak już nie tak dawno stało się za paroma rolkami
papieru toaletowego albo kiełbas±? To za iPhone4 nie postoj±?

ROTFL - to taki nowy ficzer od apple ma się rozumieć - "czar PRLu" ?

--
Pozdr.

Data: 2012-10-02 01:52:36
Autor: Pszemol
Aktualizacje Androida
DoQ <pawel.doq@gmail.com> wrote:
W dniu 01-10-2012 05:28, Pszemol pisze:
W dniu premiery "rzucą na półki" ograniczoną liczbę urządzeń
i tylko Ci co wystojÄ… dostanÄ…. Ci co zamĂłwiÄ… online dostanÄ… moĹĽe
za miesiąc albo później, bo ciężko sobie wyobrazić produkcję

Straszne, będą mniej emejzing w pracy/szkole?

No możesz ironizować ale być może są ludzie którzy wolą sobie postać parę
godzin niż czekać na nowa partię ktora przyjdzie za miesiąc lub dwa.

2 milionĂłw sztuk iPhone 5 w 2 tygodnie...

Tzn. oni te ajfony zaczęli produkować dzień przed premierą? ROTFL.

Myślę że nie, ale to co wyprodukowali przed premierą i wysłali do sklepów
wykupią wlaśnie kolejkowicze w jeden dzień.
A więc owszem, możesz zapytać "dlaczego nie mogą poczekać
miesiąc" - możesz też zapytać "a dlaczego mieliby nie postać
w kolejce?" Czy to taki straszny wysiłek postać w kolejce?

To dlaczego nie stoisz?

Odpowiedziałem już na to pytanie - wyciąłeś odpowiedź. Czytaj uważniej a
nie będziesz zadawał niepotrzebnych pytań...

Nie pamiętasz jak już nie tak dawno stało się za paroma rolkami
papieru toaletowego albo kiełbasą? To za iPhone4 nie postoją?

ROTFL - to taki nowy ficzer od apple ma się rozumieć - "czar PRLu" ?

Podałem przykład ilustrujący jak ludzie potrafią stać w kolejce po dużo
mniejsze rzeczy niĹĽ oczekiwany od ponad roku nowy krÄ…ĹĽownik floty Appla...
:)

Data: 2012-10-02 09:35:39
Autor: DoQ
Aktualizacje Androida
W dniu 02-10-2012 03:52, Pszemol pisze:
Straszne, będ± mniej emejzing w pracy/szkole?
No możesz ironizować ale być może s± ludzie którzy wol± sobie postać parę
godzin niż czekać na nowa partię ktora przyjdzie za miesi±c lub dwa.

Tak a może za pół roku? To co piszesz jest szczególnie dziwne, zwłaszcza że tydzień temu mój kolega kupił ten telefon w USA (w sklepie) od ręki.

ROTFL - to taki nowy ficzer od apple ma się rozumieć - "czar PRLu" ?
Podałem przykład ilustruj±cy jak ludzie potrafi± stać w kolejce po dużo
mniejsze rzeczy niż oczekiwany od ponad roku nowy kr±żownik floty Appla...
:)

Super. A w Afryce ludzie zabijaj± się o kropelkę H2O - pozazdro¶cić!

--
Pozdr.

Data: 2012-10-02 14:58:57
Autor: Iksiński
Aktualizacje Androida

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.pl> napisał w wiadomości news:1062158160370835078.528285Pszemol-PolBox.plnews.eternal-september.org...

[...]

Porównałeś artykuły pierwszej potrzeby do zabawki niezbędnej do lansu...
Ciekawe masz priorytety...

Data: 2012-10-01 00:28:03
Autor: Tomek
Aktualizacje Androida

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał:

jakby nie mozna bylo kupic jutro czy a tydzien ...

Za tydzień to już nie będzie koszerne, a  już w ogóle emejzin.

Data: 2012-09-30 21:28:29
Autor: J.F.
Aktualizacje Androida
Dnia Sun, 30 Sep 2012 12:41:37 -0500, Pszemol napisał(a):
[...]

Czy mi sie wydaje, czy 3 dni temu pisales to samo odnosnie swojego
ukochanego ajfona.
Ale widac niechciane przezycia umysl szybko wymazuje z pamieci :-P

J.

Data: 2012-09-30 22:29:24
Autor: Pszemol
Aktualizacje Androida
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:oatl5ftrhm8k.obezihw6x2is$.dlg40tude.net...
[...]

Co pisałem? Jeste¶ pewny że wyci±gasz dobre wnioski?
Pisałem że chcę sprawdzić pogłoski o skopanym programie mapowym.

Data: 2012-10-01 10:44:07
Autor: J.F
Aktualizacje Androida
Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomo¶ci
[...]

A nie miales wielkiej ochoty zainstalowac sobie upgrade, bo to nowe, lepsze, na pewno emejzing ?
tylko doszly cie sluchy ze skopane, wiec wolales sie upewnic :-)

Mapy rzeczywiscie sa amazing :-)

J.

Data: 2012-10-01 11:39:30
Autor: DoQ
Aktualizacje Androida
W dniu 01-10-2012 10:44, J.F pisze:
A nie miales wielkiej ochoty zainstalowac sobie upgrade, bo to nowe,
lepsze, na pewno emejzing ?
tylko doszly cie sluchy ze skopane, wiec wolales sie upewnic :-)
Mapy rzeczywiscie sa amazing :-)

Tiaaa..takie cudowne i dopracowane te produkty od Apple (nie to co Androidy), ale żeby zainstalować aktualizację Pszemu¶ robi rozeznanie czy przypadkiem niczego nie skopali. To logiczne i zrozumiałe :)

--
Pozdr.

Data: 2012-10-01 11:42:52
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Aktualizacje Androida
Dnia 2012-10-01, o godz. 11:39:30
DoQ <pawel.doq@gmail.com> napisał(a):

Tiaaa..takie cudowne i dopracowane te produkty od Apple (nie to co Androidy), ale żeby zainstalować aktualizację Pszemu¶ robi rozeznanie czy przypadkiem niczego nie skopali. To logiczne i zrozumiałe :)

Emejzing logiczne (R) i  emejzing zrozumiałe(R) ;-)

Zdrówko

Data: 2012-10-01 17:07:33
Autor: Tomek
Aktualizacje Androida

Użytkownik "Maciek Babcia Dobosz" <babcia@jewish.org.pl> napisał:

czy przypadkiem niczego nie skopali. To logiczne i zrozumiałe :)

Emejzing logiczne (R) i  emejzing zrozumiałe(R) ;-)

To jest alladin i alladin.

Data: 2012-10-01 21:18:55
Autor: Pszemol
Aktualizacje Androida
"DoQ" <pawel.doq@gmail.com> wrote in message news:k4bolk$r5o$1mx1.internetia.pl...
[...]

Jak zwykle naginasz rzeczywisto¶ć aby pasowała do Twoich złudzeń.
Nie robię rozeznania czy czego¶ nie skopali tylko chciałem sprawdzić
czy prawd± jest to co się mówi w sieci o nowym programie mapowym.

Data: 2012-10-02 09:37:56
Autor: DoQ
Aktualizacje Androida
W dniu 02-10-2012 04:18, Pszemol pisze:
[...]

Tzn. mapa jest jak powinna być czy jest skopana i chciałe¶ to potwierdzić przed zainstalowaniem bubla? Dlaczego nie wierzysz w doskonało¶ć Apple??

--
Pozdr.

Data: 2012-10-03 02:49:54
Autor: Pszemol
Aktualizacje Androida
DoQ <pawel.doq@gmail.com> wrote:
W dniu 02-10-2012 04:18, Pszemol pisze:
Tiaaa..takie cudowne i dopracowane te produkty od Apple (nie to co
Androidy), ale żeby zainstalować aktualizację Pszemuś robi rozeznanie
czy przypadkiem niczego nie skopali. To logiczne i zrozumiałe :)
Jak zwykle naginasz rzeczywistość aby pasowała do Twoich złudzeń.
Nie robię rozeznania czy czegoś nie skopali tylko chciałem sprawdzić
czy prawdÄ… jest to co siÄ™ mĂłwi w sieci o nowym programie mapowym.

Tzn. mapa jest jak powinna być czy jest skopana i chciałeś to potwierdzić
przed zainstalowaniem bubla? Dlaczego nie wierzysz w doskonałość Apple??

Czytasz tylko pierwsze zdanie wypowiedzi na ktĂłrÄ… odpisujesz? Przeczytaj
cały tekst i postaraj się zrozumieć co tam napisałem.

Data: 2012-10-03 08:22:17
Autor: DoQ
Aktualizacje Androida
W dniu 03-10-2012 04:49, Pszemol pisze:
[...]
Czytasz tylko pierwsze zdanie wypowiedzi na któr± odpisujesz? Przeczytaj
cały tekst i postaraj się zrozumieć co tam napisałem.

Czy ty masz na nazwisko Macierewicz?

--
Pozdr.

Data: 2012-10-03 07:11:44
Autor: Pszemol
Aktualizacje Androida
"DoQ" <pawel.doq@gmail.com> wrote in message news:k4glrs$va6$1mx1.internetia.pl...
[...]

Czyli już doczytałe¶ i rozumiesz bezsens swojego poprzedniego pytania?
Zawsze idziesz w abstrakcyjne dowcipy jak kto¶ Ci wykaże bł±d rozumowania?

Data: 2012-10-02 01:42:36
Autor: Pszemol
Aktualizacje Androida
"J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
UĹĽytkownik "Pszemol"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message
Ludziska czekajÄ… na nie jak na sraczkÄ™, a umĂłwmy siÄ™ - z punktu
> [...]
kosmetyczne
nie wiem, ale np. w neo v w 2.3.4 dzialala opcja wyslij kontakt, >>>> w 4.0.4
przy probie wyslania kontaktu pojawia sie "nieznany blad" [....]
Fajnie macie w tych Androidach :-) Tylko pozazdrościć tej >>> sraczki...

Czy mi sie wydaje, czy 3 dni temu pisales to samo odnosnie swojego
ukochanego ajfona.
Ale widac niechciane przezycia umysl szybko wymazuje z pamieci :-P

Co pisałem? Jesteś pewny że wyciągasz dobre wnioski?
[...]

Owszem, miałem ochotę zainstalować bo miała być w mapach nawigacja.
Potem doczytałem że nie na iPhone 4 ale tylko na iPhone4S i 5, więc odeszła
mi ochota na upgrade.

Natomiast nie znam przypadku aby nowy upgrade miał coś pogorszyc
istniejÄ…cego - zwykle albo ulepsza istniejÄ…ce lub dodaje nowe funkcje.
Wtopa z mapami to chyba pierwsza tego typu sytuacja gdzie z upgrade trzeba
się mi wstrzymać do czasu gdy wypuszczą nową, poprawioną wersję map.

Data: 2012-10-02 15:08:17
Autor: Iksiński
Aktualizacje Androida

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.pl> napisał w wiadomości news:205278640370834671.448986Pszemol-PolBox.plnews.eternal-september.org...

[...]

Jak zwykle nie widzisz tego, czego nie chcesz zobaczyć...

http://www.tablety.pl/apple_ios/ios-6-i-pierwsze-problemy/

http://www.chip.pl/news/oprogramowanie/systemy-operacyjne/2011/10/ios-5-czyli-wielka-wpadka-applea
http://www.dobreprogramy.pl/iOS-5.0.1-niezbyt-udana-aktualizacja,Aktualnosc,28771.html

http://iphoneblog.pl/2010/06/22/ios-4-i-pierwsze-problemy/

Tak, tak, wiemy... Ty takich problemów nie miałeś, więc nie istniały...
Tak, tak, wiemy... To wina userów, wrogich sił, plam na słońcu, cyklistów, itd.

Data: 2012-10-02 15:52:23
Autor: Tomek
Aktualizacje Androida

Użytkownik "Iksiński" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> napisał:

Tak, tak, wiemy... Ty takich problemów nie miałeś, więc nie istniały...
Tak, tak, wiemy... To wina userów, wrogich sił, plam na słońcu, cyklistów,

To są w/g niego mało istotne rzeczy, które kompletnie nie mają znaczenia i nie przeszkadzają w codziennym korzystaniu z iPhona. A reszta co nie działa, to i tak jest zbędna, bo nikt z tego nie korzysta.

Data: 2012-10-02 15:55:19
Autor: Tomek
Aktualizacje Androida
I nawet jakby 90% nie działało, to dalej będzie to najlepszy telefon świata, bo Apple nie robi rzeczy złych i ma patent na sukces najgorszego bubla.

Data: 2012-10-03 02:49:53
Autor: Pszemol
Aktualizacje Androida
"Tomek" <precz@ze.spamem> wrote:
[...]

i nie przeszkadzajÄ… w codziennym korzystaniu z iPhona. A reszta co nie
działa, to i tak jest zbędna, bo nikt z tego nie korzysta.

A ty sie teraz wczuwasz w mojego adwokata???

Data: 2012-10-01 21:21:43
Autor: Pszemol
Aktualizacje Androida
"Adramelech" <adresu@tu.nie.ma> wrote in message news:XnsA0DF6DCF74378adresutuniema153.19.250.122...
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> Odpowiedz na news:k4b2mo$19n$1dont-email.me:

Co pisałem? Jesteo pewny że wyciągasz dobre wnioski?
Pisałem że chcę sprawdzić pogłoski o skopanym programie mapowym.

Pogłooki?
http://pclab.pl/news51195.html

"... robimy wszystko co możemy, by ulepszyć nasze Mapy (...) w tym czasie
możecie pobrać z App Store alternatywne aplikacje, takie jak Bing, MapQuest,
Waze, albo użyć przez przeglądarkę map Google lub Nokii ..."
(...)Co istotne, pod listem do kilentów podpisał się sam dyrektor generalny
firmy z Cupertino - Tim Cook."

Fascynuj±ce...
Po pierwsze - popraw sobie polskie ogonki albo zmień czytnik.
Po drugie - kiedy ja stworzyłem nowy w±tek tu na grupie a kiedy
ten list z Apple został opublikowany? Kojarzysz logiczne wnioski
z następstwa chronologicznego zdarzeń czy wszystko Ci się zlewa
w jedn± bezkształtn± masę i oczekujesz że będę wyci±gał wnioski
w przeszło¶ci z listów jakie zostan± wysłane w przyszło¶ci??? :-)

Data: 2012-10-03 07:25:14
Autor: Adramelech
Aktualizacje Androida
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> Odpowiedz na news:k4dj3q$jtu$1dont-email.me:

Fascynuj±ce...
Po pierwsze - popraw sobie polskie ogonki albo zmień czytnik.
Po drugie - kiedy ja stworzyłem nowy w±tek tu na grupie a kiedy

Tak, masz racje. Czytałem po kolei i jak dojechałem do twojego w±tka to wysłałem cancela na to co napisałem. Jak widać zd±żyłe¶ w międzyczasie przeczytać to i odpowiedzieć. Za szybki jeste¶ Pszemol;)

Piotr Sobolewski
adramel.cba.pl - portfolio 3d

Data: 2012-10-03 09:42:16
Autor: kakmar
Aktualizacje Androida
Dnia 30.09.2012 DoQ <pawel.doq@gmail.com> napisał/a:

Ludziska czekają na nie jak na sraczkę, a umówmy się - z punktu widzenia użytkownika od 2.2 Froyo do 4.0 zmiany wydają się zwykle kosmetyczne (jakieś poprawki, drobne dodatki i usprawnienia). O co właściwie chodzi z tym napięciem na najnowsze wersje?

A nie, nie, nie. Między 2.2 a 2.3.7 zmiany są bardzo znaczące. Zwykła edycja tekstu bardzo się poprawiła, wygodniejsze ustawienia, lepsze menu
powiadomień, itd. Z 2.3.7 na 4 to najbardziej zauważam, znacznie wygodniejszą obsługę dyktowania dłuższych tekstów, chrome i lepszy "task manager", nowe lepsze ustawienia. Nowe wersje apek od google też nie zawsze wychodzą na stare wersje. To w 4.1 poza Google Now, nie zauważyłem jak na razie jakichś cudów.

Fakt że jak się patrzy przez nakładkę producenta, to ogólnie niewiele widać. Zupełnie co innego z AOSP czy CM.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2012-10-03 18:28:23
Autor: Michal Tyrala
Aktualizacje Androida
On Wed, 3 Oct 2012 09:42:16 +0000 (UTC), kakmar wrote:
 Z  2.3.7 na 4 to najbardziej zauważam, znacznie wygodniejsz± obsługę
 dyktowania dłuższych tekstów, chrome i lepszy "task manager", nowe
 lepsze ustawienia. Nowe wersje apek od google też nie zawsze wychodz±
 na stare wersje.

Z tego co widze, w 4.0 SIPy zaczely dzialac rowniez po 3G (a nie tylko po
wifi jak w 2.3). Jakis plus to jest, jesli ktos uzywa VoIP.

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Aktualizacje Androida