Aktualizuję spisy z PSN PL/USA

Data: 2010-10-27 21:54:47
Autor: Katanka
Aktualizuję spisy z PSN PL/USA
Wziąłem sie za robotę, bo okazuje się, że na PSN pozmieniały się niektóre ceny oraz poznikały niektóre tytuły. Dziś sprawdziłem i zaktualizowałem spis gier z PSN PL/USA dla gier retro z PSX. Jutro kolejne pliki z minisami oraz PS3.

http://www.katanka.vel.pl/polygamia/psx_psn.html

--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PlayStation3 Fanboy!

Data: 2010-10-29 11:57:42
Autor: Katanka
Katanka wrote:
[...]

Po poprawkach w pliku gier z PSX, przyszła pora na minisy. Teraz powinno wszystko grać!

http://www.katanka.vel.pl/polygamia/minis_psn.html

Data: 2010-11-01 21:45:48
Autor: Michał Gancarski
On Fri, 29 Oct 2010 11:57:42 +0200, Katanka wrote:

Katanka wrote:
[...]

Katanka, Ty tak to wszystko za darmo? ...

--
Michał Gancarski

Sieeeaaaaaaaaaaa!

Data: 2010-11-01 22:45:52
Autor: mrmisio

Katanka wrote:
[...]

A ty bys robil za darmo? :)  No wlasnie... ;)

Data: 2010-11-02 06:32:50
Autor: Katanka

Katanka wrote:
[...]

No :) Nawet nie wiesz jak mnie wkurzało, kiedy nigdzie nie mogłem odszukac podobnej listy, a jak juz odszukałem to było na niej masę błędów.

Data: 2010-11-01 21:24:58
Autor: Katanka
Aktualizuję spisy z PSN PL/USA
Ostatni plik zaktualizowany. Kilka tytułów doszło, kilka gier wypadło, ale głównie zmiany są widoczne w cenach - te w większości zostały obniżone.

http://www.katanka.vel.pl/polygamia/ps3_psn.html