Aktualna sytuacja...

Data: 2010-06-26 09:16:12
Autor: skippy
Aktualna sytuacja...
....jest bez zmian pod wzgl. prognostycznym od 2 m-cy http://ifutures.pl/post16994.html#p16994

Data: 2010-06-26 09:17:25
Autor: skippy
Aktualna sytuacja...
No i wypada się przyłączyć do życzeń dla pana O.

Data: 2010-06-26 09:42:48
Autor: Jan Werbiński
Aktualna sytuacja...
Użytkownik "skippy" <atunic@nie.ma> napisał w wiadomości news:i049i8$njd$1news.onet.pl...
No i wypada się przyłączyć do życzeń dla pana O.

Twoja interpretacja sytuacji jest dla mnie równie dobra i niedobra, jak jej przeciwieństwo. Spadnie źle, bo tracę. Urośnie źle, bo nie dokupię.
Jest dobrze i niedobrze.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-06-26 12:03:37
Autor: skippy
Aktualna sytuacja...

Użytkownik "Jan Werbiński" <jan@traalala.bez.mai.la> napisał w wiadomości news:4c25af9b$0$19181$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Moja nterpreatacja jest: wzrośnie z bliskim stopem.
Jeśli dopuszczasz spadek z dalekim stopem, to masz do tego prawo jak najbardziej.

Aktualna sytuacja...