Aktualne nadajniki w Warszawie

Data: 2010-06-26 20:45:50
Autor: Zosia
Aktualne nadajniki w Warszawie
Bardzo proszę o podanie adresu, pod którym można
znaleźć AKTUALNE i SPRAWDZONE umiejscowienie
nadajników operatorów komórkowych, w szczególności
Orange w Warszawie.

Szukałam w Google, ale tam są dane z 2007/2008 r.
i uwagi o ich nieaktualności lub wręcz błędach co do
informacji do którego operatora dany nadajnik należy.

Dodam jeszcze, że chodzi mi o nadajniki w kontekście
Internetu, jeżeli to je w jakiś sposób wyróżnia.

Pozdrawiam
Zośka

Data: 2010-06-27 14:08:53
Autor: Miroslaw Dobrzanski SQ6QQ
Użytkownik "Zosia" <Zosia@komputerZosi.com.pl> napisał w wiadomości news:4c264add$0$19176$65785112news.neostrada.pl...
Bardzo proszę o podanie adresu, pod którym można
znaleźć AKTUALNE i SPRAWDZONE umiejscowienie
nadajników operatorów komórkowych, w szczególności
Orange w Warszawie.

http://mapa.btsearch.pl/
Moze to pomoze...

Mirek