"Aktualny" katalog Shimano Polska

Data: 2014-12-07 19:57:34
Autor: piecia aka dracorp
"Aktualny" katalog Shimano Polska
Hej
Właśnie przeglądam sobie katalog butów Shimano na Polskę i nie mogę się nadziwić dlaczego nie ma w nim nowych produktów. Np. buty SH-MT54 (może to tylko te jedne brakujące). Przy okazji chciałem zobaczyć czy firma opisuje jakoś sensownie swoje buty zimowe ale widzę tylko bełkot marketingowy. Dobrze że chociaż twardość podeszew uwzględnili.

--
piecia aka dracorp

"Aktualny" katalog Shimano Polska