Aktywa zagranicznych agentów praw człowieka zamrożone [w Egipcie].

Data: 2016-09-18 13:08:07
Autor: A. Filip
Aktywa zagranicznych agentów praw człowieka zamrożone [w Egipcie].
http://www.tvn24.pl/egipski-sad-zamrozil-aktywa-obroncow-praw-czlowieka,677096,s.html
Egipski sąd zamroził aktywa obrońców praw człowieka
18 września 2016, 7:11
Sąd w Egipcie orzekł w sobotę zamrożenie aktywów piątki prominentnych
obrońców praw człowieka i trzech organizacji pozarządowych (NGO) w
toczącej się od dawna sprawie, w której oskarża się ich o sianie chaosu
za pieniądze z zagranicy. [...]

Cały demokratyczny świat głośno i donośnie zaprotestuje? :-)

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

Aktywa zagranicznych agentów praw człowieka zamrożone [w Egipcie].