Aktywacaja startera Virgin mobile za granicą

Data: 2016-11-06 19:05:56
Autor: kakmar
Aktywacaja startera Virgin mobile za granicą
Cześć mam kilka banalnych pewnie pytań, z góry bardzo dziękuję za pomoc.

Czy da się aktywować starter Virgin mobile za granicą?
To znaczy czy pierwsze połączenie się z siecią może się odbyć w roamingu?
Czy karty VM mają domyślnie włączony roaming?
Wiem że wprowadzono nakaz rejestracji kart prepaid, czy można przeprowadzić taką procedurę zdalnie i bez adresu w PL.

--
Zdrówka,
kakmaratgmaildotcom

Aktywacaja startera Virgin mobile za granicą