Aktywacja Paly Mixtura

Data: 2010-08-12 08:38:24
Autor: Wojciech
Aktywacja Paly Mixtura
Witam
W zeszłą sobotę przeszedłem z Play Fresh na Mixture, podpisałem umowe,
dostałem telefon i ...
nadal mam Fresh,
 czy jak minie 10 dni roboczych, zgodnie z tym co napisane jest w
regulaminie i nie aktywują mi Mixtury moge zrezygnować bez
konsekwencji z umowy ?
Jak długo przenoszą numery, macie może jakieś doświadczenie.

pozdrawiam
Wojtek

Data: 2010-08-12 23:56:47
Autor: Grzexs
Aktywacja Paly Mixtura
[...]

Kurde, ja to bym się cieszył! Cieszył, że nie mam mixa łączącego w sobie wady abonamentu i pre-paida, a jednocześnie z nowego telefonu!

--
Grzexs

Aktywacja Paly Mixtura