Aktywacja naklejki PayPass

Data: 2012-08-10 08:24:36
Autor: Kapsel
Aktywacja naklejki PayPass

Właśnie zrobiłem pierwszą transakcję kartą z PayPassem. Oczywiście dupa, nie przeszło i trafiła do terminala, pin itd., pani
powiedziała, że może jeszcze jej "nie aktywowałem". No nic, ponoć następnym razem będzie spoko.

Ale mam w związku z tym pytanie, bo dostałem też naklejkę. A naklejkę
trochę trudno wsunąć do terminala i jeśli wymaga analogicznej aktywacji, to
pewnie będę miał problemy. Jak to wygląda?

W ogóle dziwne to, myślałem, że to błyskawicznie ad hoc mogę przyłożyć
kartę i po krzyku, a tu babka przepisuje z palca kwotę z kasy na
terminal... :> --
Kapsel
  http://kapselek.net
  kapsel(malpka)op.pl

Data: 2012-08-10 08:16:17
Autor:
Aktywacja naklejki PayPass
Naklejka z Sync, aktywacja w systemie www, pierwsza transakcja bez PIN ale z
autoryzacją (1N)

Data: 2012-08-10 10:56:29
Autor: Kapsel
Fri, 10 Aug 2012 08:16:17 +0000 (UTC), b1op@WYTNIJ.gazeta.pl napisał(a):

Naklejka z Sync, aktywacja w systemie www, pierwsza transakcja bez PIN ale z
autoryzacją (1N)

Miałem zapytać jak wygląda "autoryzacja 1N", ale doczytałem już, że chodzi
o kontakt z bankiem i sprawdzenie dostępności środków.

Więc - dzięki za info :)

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2012-08-10 15:09:27
Autor: MK
W dniu 10.08.2012 o 10:16   <b1op@wytnij.gazeta.pl> pisze:

Naklejka z Sync, aktywacja w systemie www, pierwsza transakcja bez PIN  ale z
autoryzacją (1N)

ATAIK wszystkie transakcje stickerem powinny byc autoryzowane. Do karty  nie jest przesylana informacja zwrotna, wiec co najwyzej moga byc dzienne  liczniki liczby wykonanych transakcji.

MK

Data: 2012-08-10 10:09:55
Autor: Bogdan B.
W dniu 2012-08-10 08:24, Kapsel pisze:

W ogóle dziwne to, myślałem, że to błyskawicznie ad hoc mogę przyłożyć
kartę i po krzyku, a tu babka przepisuje z palca kwotę z kasy na
terminal... :>

To akurat z PayPass nie ma związku.

Data: 2012-08-10 10:53:10
Autor: Kapsel
Fri, 10 Aug 2012 10:09:55 +0200, Bogdan B. napisał(a):

W ogóle dziwne to, myślałem, że to błyskawicznie ad hoc mogę przyłożyć
kartę i po krzyku, a tu babka przepisuje z palca kwotę z kasy na
terminal... :>

To akurat z PayPass nie ma związku.

Związku może i nie ma, ale sensu też nieco traci.

Dla mnie to powinno działać tak, że w każdej chwili mogę po prostu zbliżyć
kartę do czytnika i zapłacić, a nie prosić się o "uruchomienie" panelu,
czekać aż wprowadzą kwotę i wtedy. To przecież powinno być szybciej niż płacić pieniędzmi, a sporo tej
szybkości tracimy...

--
Kapsel
  http://kapselek.net