Aktywacja numeru Play Fres

Data: 2010-07-10 15:55:50
Autor: Damian Niusy
Aktywacja numeru Play Fres
Witam,

Właśnie kupiłem mój pierwszy starter (do tej pory mam tylko tel.
służbowy) i mam do was kilka pytań.

Z tego co przeczytałem w instrukcji to aktywacja numeru polega na
wykonaniu pierwszego połączenia.

Z tym że mi ten telefon będzie na razie służył do obsługi
bankowości elektronicznej tzn. odbieranie SMS z kodami z banku.

Z tego co zauważyłem, mogę odbierać SMS chociaż numeru nie
aktywowałem, połączenia przychodzące NIE przyjmuje.

Czy to tak działa że SMS działa bez aktywacji karty? Gdyby tak
było to w sumie mi to wystarczy do odbierania samych SMS do końca
ważności karty (2 lata)

Czy jest inny sposób na aktywowanie  karty np. wysyłając SMS ? Nie
chcę na razie sprawdzać aby sobie go nie aktywować :)

Pozdrawiam
Damian

Data: 2010-07-10 16:03:37
Autor: Piotr M
Aktywacja numeru Play Fres
Dnia 10-07-2010 o 15:55:50 Damian Niusy <bezznaczenia@poczta.onet.pl>  napisał(a):

[...]

Sknerstwo ludzkie nie zna granic ;P
Wykonaj połączenie, doładuj za piątaka i na rok masz z głowy.

BTW.
A aktywacja numeru (karty) nie jest jednoznaczna z pierwszym zalogowaniem?

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-07-10 16:26:03
Autor: Damian Niusy
Aktywacja numeru Play Fres
Hej

Sknerstwo ludzkie nie zna granic ;P
Mam nadzieje że moja oszczędność Ci nie przeszkadza.

Wykonaj połączenie, doładuj za piątaka i na rok masz z głowy.

Wiem ale po co jak i tak do rozmów używam służbowego.
A tak to dopiero po 2 latach doładuje za piątaka i mam numer za 10
zeta ważny przez 3 lata.

BTW.
A aktywacja numeru (karty) nie jest jednoznaczna z pierwszym
zalogowaniem?

No właśnie tego nie wiem i chyba raczej nie bo jak dzwonię do
siebie to mam coś takiego:
Abonet wybranego numeru nie przyjmuje połaczeń przychodzących.

Damian

Data: 2010-07-10 19:25:16
Autor: >>Galeo
Aktywacja numeru Play Fres

No właśnie tego nie wiem i chyba raczej nie bo jak dzwonię do
siebie to mam coś takiego:
Abonet wybranego numeru nie przyjmuje połaczeń przychodzących.

jak sie zalogowales do sieci to juz karta jest aktywna

Data: 2010-07-10 20:27:46
Autor: Damian Niusy

Użytkownik ">>Galeon<<" <ssss@wp.pl> napisał w wiadomości

No właśnie tego nie wiem i chyba raczej nie bo jak dzwonię do
siebie to mam coś takiego:
Abonet wybranego numeru nie przyjmuje połaczeń przychodzących.

jak sie zalogowales do sieci to juz karta jest aktywna

No chyba że tak, szkoda.
Czyli od dzisiaj mam 20 dni na wychodzące i 20+90 dni na
przychodzące.
A co potem się dzieje jak po tym okresie nie doładuję mam jeszcze
jakiś czas na doładowanie czy od razu karta i numer jest blokowany
i trzeba kupić nowy starter.

Damian

Data: 2010-07-10 21:20:31
Autor: Qleczka

Użytkownik "Damian Niusy" <bezznaczenia@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i1ae2u$j9$1news.onet.pl...
[...]

A jakie informacje podaje telefon po wpisaniu *101# <zielona słuchawka> ?

Data: 2010-07-10 21:41:02
Autor: darek638
Użytkownik "Qleczka" <eurofrodi@(spam)gmail.com> napisał w wiadomości news:i1ah65$7qi$1news.onet.pl...

Użytkownik "Damian Niusy" <bezznaczenia@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i1ae2u$j9$1news.onet.pl...
No chyba że tak, szkoda.

Niektórzy gówno by z pod siebie zjedli żeby "zaoszczędzić".

Darek

Data: 2010-07-10 22:46:26
Autor: Liwiusz
darek638 pisze:

Niektórzy gówno by z pod siebie zjedli żeby "zaoszczędzić".

   A inni nawet nie spojrzą na internetowy słownik ortograficzny, bo szkoda prądu pewnie.

--
Liwiusz

Data: 2010-07-10 23:30:59
Autor: dwr
W dniu 2010-07-10 21:41, darek638 pisze:
[...]

Sroga ocena.
Autor zapytał i prosi o odpowiedź a nie ocenę postępowania ;)
Nie ta grupa, bo od odpowiedzi o oszczędnościach będzie bankowa.
A odpowiedź merytoryczna zdaje się była wyżej.

Data: 2010-07-10 23:33:19
Autor: Damian Niusy

Użytkownik "darek638" <darek638@gmail.pl> napisał w wiadomości news:i1aicd$amk$1news.onet.pl...
[...]

Bez takich odzywek co

Data: 2010-07-11 15:21:29
Autor: J.F.
On Sat, 10 Jul 2010 21:41:02 +0200,  darek638 wrote:
No chyba że tak, szkoda.

Niektórzy gówno by z pod siebie zjedli żeby "zaoszczędzić".

Ale skoro nie ma roznicy, to po co przeplacac ? :-)

J.

Data: 2010-07-10 23:32:01
Autor: Damian Niusy
Aktywacja numeru Play Fresh

A jakie informacje podaje telefon po wpisaniu *101# <zielona słuchawka> ?

Tego własnie miałem nie robić.
*101# <zielona słuchawka właśnie aktywowało mi numer:
.... do wykorzystania do 2010-07-30 23:23:10

i przyszedł SMS Witaj w Play Fresh.

Czyli numer caly czas był nieaktywny

A chciałem potestować jak się da długo tak odbireać SMS bez aktywowania numeru :(

--
Damian

Data: 2010-07-11 00:03:23
Autor: Piotr M
Dnia 10-07-2010 o 23:32:01 Damian Niusy <bezznaczenia@poczta.onet.pl>  napisał(a):

Tego własnie miałem nie robić.
*101# <zielona słuchawka właśnie aktywowało mi numer:
... do wykorzystania do 2010-07-30 23:23:10

i przyszedł SMS Witaj w Play Fresh.

A to dranie jedne, tylko czekają aby wyciągnąć kasę od klientów.. Człowiek  normalnie chce żyć i korzystać, a tu chwila nieuwagi i już w plecy..

Data: 2010-07-11 00:19:18
Autor: Damian Niusy

napisał(a):

[...]

No właśnie Qleczka <eurofrodi@(spam)gmail.com> to pewnie pracownik
Playa i wpuścił mnie w maliny :)

Data: 2010-07-11 15:19:55
Autor: J.F.
On Sat, 10 Jul 2010 23:32:01 +0200,  Damian Niusy wrote:
[...]

Nie daj sie - kup sobie nowy starter :-)

A w zamian za chamstwo ten numer przenies do Ery :-P

J.

Data: 2010-07-11 13:07:45
Autor: Negro
Aktywacja numeru Play Fres
Czy jest inny sposób na aktywowanie  karty np. wysyłając SMS ? Nie
chcę na razie sprawdzać aby sobie go nie aktywować :)

zgoie z regulaminem kartę aktywujesz: *101# <zielona słuchawka>

jk

Data: 2010-07-11 15:27:53
Autor: Kotlet mielony
Aktywacja numeru Play Fres

Użytkownik "Negro" <3476as@wp.pl> napisał w wiadomości news:i1c8mb$gvt$1news.onet.pl...
Czy jest inny sposób na aktywowanie  karty np. wysyłając SMS ? Nie
chcę na razie sprawdzać aby sobie go nie aktywować :)

zgoie z regulaminem kartę aktywujesz: *101# <zielona słuchawka>

:-) za pozno

http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl/ - rewelacja !
http://programdofakturowania.info.pl/

Data: 2010-07-11 17:07:09
Autor: Negro
Aktywacja numeru Play Fres
"Tego własnie miałem nie robić.

możesz zondać odszkodowania

jk

Data: 2010-07-11 17:09:04
Autor: Piotr M
Aktywacja numeru Play Fres
Dnia 11-07-2010 o 17:07:09 Negro <3476as@wp.pl> napisał(a):

"Tego własnie miałem nie robić.

możesz zondać

Co może?? :D

Data: 2010-07-11 16:10:13
Autor: Waldek Godel
Aktywacja numeru Play Fres
Dnia Sun, 11 Jul 2010 17:09:04 +0200, Piotr M napisał(a):

możesz zondać

Co może?? :D

Może nie karmić głupawego trolla Koliny, ty też możesz, to nie boli.

"Nie osmieszaj sie ... iphona 4 bede mial w lipcu"- Paweł "robbo" Kamiński
aka Jan Strybyszewski

Aktywacja numeru Play Fres