Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Aktywisci Pedalow pokonali 54 kraje afrykanskie w ONZ zeby dac pelne prawo do bioseksualistow.gender,gays,i lesbijki

Aktywisci Pedalow pokonali 54 kraje afrykanskie w ONZ zeby dac pelne prawo do bioseksualistow.gender,gays,i lesbijki

Data: 2016-11-22 01:27:17
Autor: maciek zawieja
Aktywisci Pedalow pokonali 54 kraje afrykanskie w ONZ zeby dac pelne prawo do bioseksualistow.gender,gays,i lesbijki
Data: 2016-11-22 05:46:17
Autor: Stachu Chebel
Aktywisci Pedalow pokonali 54 kraje afrykanskie w ONZ zeby dac pelne prawo do bioseksualistow.gender,gays,i lesbijki
W dniu wtorek, 22 listopada 2016 10:27:18 UTC+1 użytkownik maciek zawieja napisał:
https://www.lifesitenews.com/news/breaking-lgbt-activists-defeat-african-nations-in-major-victory-at-un#When:00:38:00Z

Odn. Tytułu wątka.. Hmm, wiem że Polska_Jenzyka_Jest_Trudna, wiem że starasz się poznać skomplikowane tajniki wypowiadania MYŚLI w naszym Ojczystym. OK, najsampierw :

1) Weź se synek korepetytora lingwistycznego (PL), który najsampierw odradzi zasrywania grup dyskusyjnych różnymi "plackami" (EN), których treści nie rozumiesz.

2) Once again!! Weź se synek korepetytora lingwistycznego (tym razem EN+PL), który najsampierw odradzi zasrywania grup dyskusyjnych różnymi "plackami" (EN), których treści nie rozumiesz.  ============
Odn. tytułu wątka..  Co to jest bioseksualizm? Ni bata, nie wiem .... Jak wiesz, to napisz jak było, jak to się robi,no i czy w ogóle warto :))

Data: 2016-11-22 06:12:40
Autor: Zenek Kapelinder
Aktywisci Pedalow pokonali 54 kraje afrykanskie w ONZ zeby dac pelne prawo do bioseksualistow.gender,gays,i lesbijki
Wiesz moze jak tego przymula bagiennego z androida i czytnika w wersji mobilnej do kfa wsadzic?

Data: 2016-11-22 06:25:42
Autor: Stachu Chebel
W dniu wtorek, 22 listopada 2016 15:12:40 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Wiesz moze jak tego przymula bagiennego z androida i czytnika w wersji mobilnej do kfa wsadzic?

=======
Niestety nie. Ale co tam.. Niech se będzie, ot taka "ozdupka" grupy pyskusyjnej psp. To chyba jakiś czeczen/upadliniec , albo student (sic!) szkoły specjalnej z indywidualnym tokiem nauczania. Bądźmy wyrozumiali :))

Data: 2016-11-22 06:47:07
Autor: Zenek Kapelinder
Aktywisci Pedalow pokonali 54 kraje afrykanskie w ONZ zeby dac pelne prawo do bioseksualistow.gender,gays,i lesbijki
A moze to Czukcza?

Data: 2016-11-22 19:00:54
Autor: Budzik
Aktywisci Pedalow pokonali 54 kraje afrykanskie w ONZ zeby dac pelne prawo do bioseksualistow.gender,gays,i lesbijki
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Wiesz moze jak tego przymula bagiennego z androida i czytnika w wersji
mobilnej do kfa wsadzic?

Zmieniajac czytnik na jakis porządny?

--
Pozdrawia... Budzik
"Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami

Data: 2016-11-22 12:55:44
Autor: Zenek Kapelinder
Aktywisci Pedalow pokonali 54 kraje afrykanskie w ONZ zeby dac pelne prawo do bioseksualistow.gender,gays,i lesbijki
Tam tez byles taki madry?

Data: 2016-11-22 22:00:54
Autor: Budzik
Aktywisci Pedalow pokonali 54 kraje afrykanskie w ONZ zeby dac pelne prawo do bioseksualistow.gender,gays,i lesbijki
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Tam tez byles taki madry?

Tam?

P.S. Zenku, to była naprawde zwykła dobra rada, bez złośliwości - klik  i mam delikwenta w Kf, na zawsze, na okreslony czas czy moge go tylko negatywnie opunktowac. Albo pozytywnie :)
Polecam coś porzadnego do newsów.

--
Pozdrawia... Budzik
"Każde dziecko jest poniekąd geniuszem w oczach swych rodziców,

Aktywisci Pedalow pokonali 54 kraje afrykanskie w ONZ zeby dac pelne prawo do bioseksualistow.gender,gays,i lesbijki