Aku Energy Low - ktore buty

Data: 2011-04-18 13:10:14
Autor: Titus Atomicus
Aku Energy Low - ktore buty
Witam,
Czy lepiej te:
http://sklep.paker.pl/product-pol-774-Buty-AKU-ENERGY-LOW-XCR.html
czy te:
http://sklep.paker.pl/product-pol-773-Buty-AKU-ENERGY-LOW.html
Znaczy czy warto doplacic 100zl za te membrane? Dokladniej 68zl bo te XCR znazlazlem za 367 w innym sklepie.
Albo moze tak - czy gore-tex w takich butach jest rzeczywiscie potrzebny?

Uzywane beda glownie na 'plaskie wycieczki', na miasto i rower w okresie wiosenno-jesiennym.
TA

Data: 2011-04-18 04:50:57
Autor: Pr0NET
Aku Energy Low - ktore buty
On Apr 18, 1:10 pm, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:
[...]

To zależy czy chcesz łazić w deszczu. Najlepiej mieć dodatkową parę,
bo w lecie na krótkich wypadach gore się nie przydaje i zmniejsza
oddychalność.

Data: 2011-04-18 12:54:35
Autor: Hants
Aku Energy Low - ktore buty
<Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> wrote in message news:Titus_Atomicus-E05409.13101418042011newsfeed.onet.pl...

Albo moze tak - czy gore-tex w takich butach jest rzeczywiscie potrzebny?

Z wlasnego doswiadczenia podpowiem, ze przydaje sie. Podczas mycia auta.

Data: 2011-04-18 05:18:50
Autor: Pr0NET
Aku Energy Low - ktore buty
On Apr 18, 1:54 pm, "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl> wrote:
<Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world> wrote in message

> Albo moze tak - czy gore-tex w takich butach jest rzeczywiscie potrzebny?

Z wlasnego doswiadczenia podpowiem, ze przydaje sie. Podczas mycia auta.

Albo pokonywania płytkich strumieni lub mokradeł co czasami ma miejsce.

Data: 2011-04-18 14:33:04
Autor: Titus Atomicus
Aku Energy Low - ktore buty
In article <6b2e9054-c03f-4e66-a327-ca2243cfcbcf@j35g2000prb.googlegroups.com>,
 Pr0NET <bolkow@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Z wlasnego doswiadczenia podpowiem, ze przydaje sie. Podczas mycia auta.

Albo pokonywania płytkich strumieni lub mokradeł co czasami ma miejsce.

Ale to sa niskie buty.
Wiec jak to sobie wyobrazasz?

TA

Data: 2011-04-18 22:04:48
Autor: j
Aku Energy Low - ktore buty

Albo pokonywania płytkich strumieni lub mokradeł co czasami ma miejsce.

Ale to sa niskie buty.
Wiec jak to sobie wyobrazasz?

TA

Przecież wyraźnie napisał że płytkich strumieni lub mokradeł!!!

Data: 2011-04-18 22:35:12
Autor: Titus Atomicus
Aku Energy Low - ktore buty
In article <ioi60a$hb9$1@mx1.internetia.pl>, j <jmk3107@gmail.com> wrote:

> Ale to sa niskie buty.
> Wiec jak to sobie wyobrazasz?

Przecież wyraźnie napisał że płytkich strumieni lub mokradeł!!!

Mokradla sa takie plytkie?

TA

Data: 2011-04-19 08:11:35
Autor: bans
Aku Energy Low - ktore buty
W dniu 2011-04-18 22:35, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

Mokradla sa takie plytkie?

Przez chwilę tak się wydaje ;)

--
bans

Data: 2011-04-18 13:57:43
Autor: Titus Atomicus
Aku Energy Low - ktore buty
In article <ioh8q0$qcu$1@news.onet.pl>, "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl> wrote:

> [...]

Z wlasnego doswiadczenia podpowiem, ze przydaje sie. Podczas mycia auta.

Mam tylko rower.

TA

Data: 2011-04-22 15:43:37
Autor: Titus Atomicus
Aku Energy Low - ktore buty
In article <Titus_Atomicus-E05409.13101418042011@newsfeed.onet.pl>,

[...]

Zdecydowalem sie na bez Gore, zwlaszcza ze w Pakerze cena spadla do 279zl.
Tylko, co z tego, skoro dostepne sa tylko rozmiary 3.5, 6 i 7.
Wiec kupilem XCR. Tylko ze faktycznie dosc cieple sa (testowane wczoraj - 6 godzin - po pludniu i w nocy). No i moje stare Salomony Exit Low byly o niebo wygodniejsze...

TA

Data: 2011-04-23 10:45:36
Autor: Sławek
Aku Energy Low - ktore buty
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:Titus_Atomicus-066021.15433722042011@newsfeed.onet.pl...

Wiec kupilem XCR. Tylko ze faktycznie dosc cieple sa (testowane wczoraj
- 6 godzin - po pludniu i w nocy).

Napisz coś więcej o tym cieple

No i moje stare Salomony Exit Low byly o niebo wygodniejsze...

No ale stare (znaczy - rozchodzone) to chyba z definicji wygodniejsze są...;-)

-- Sławek

Data: 2011-04-23 17:11:18
Autor: Titus Atomicus
Aku Energy Low - ktore buty
In article <iou3ma$jsr$1@inews.gazeta.pl>, Sławek <slavekk@gazeta.pl> wrote:

> [...]

> Wiec kupilem XCR. Tylko ze faktycznie dosc cieple sa (testowane wczoraj

Po prostu mialem wrazenie, ze jest w nich za cieplo.

> No i moje stare Salomony Exit Low byly o niebo wygodniejsze...

No ale stare (znaczy - rozchodzone) to chyba z definicji wygodniejsze są...;-)

Nie.
Salomony - mialem w sumie 5 par (w tym 3 narciarskie BC) - zawsze byly wygodne od pierwszego zalozenia.

TA

Aku Energy Low - ktore buty