Aku Energy Low - ktore buty

Data: 2011-04-22 15:43:37
Autor: Titus Atomicus
Aku Energy Low - ktore buty
In article <Titus_Atomicus-E05409.13101418042011@newsfeed.onet.pl>,

Witam,
Czy lepiej te:
http://sklep.paker.pl/product-pol-774-Buty-AKU-ENERGY-LOW-XCR.html
czy te:
http://sklep.paker.pl/product-pol-773-Buty-AKU-ENERGY-LOW.html
Znaczy czy warto doplacic 100zl za te membrane? Dokladniej 68zl bo te XCR znazlazlem za 367 w innym sklepie.
Albo moze tak - czy gore-tex w takich butach jest rzeczywiscie potrzebny?

Uzywane beda glownie na 'plaskie wycieczki', na miasto i rower w okresie wiosenno-jesiennym.

Zdecydowalem sie na bez Gore, zwlaszcza ze w Pakerze cena spadla do 279zl.
Tylko, co z tego, skoro dostepne sa tylko rozmiary 3.5, 6 i 7.
Wiec kupilem XCR. Tylko ze faktycznie dosc cieple sa (testowane wczoraj - 6 godzin - po pludniu i w nocy). No i moje stare Salomony Exit Low byly o niebo wygodniejsze...

TA

Data: 2011-04-23 10:45:36
Autor: Sławek
Aku Energy Low - ktore buty
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:Titus_Atomicus-066021.15433722042011@newsfeed.onet.pl...

Wiec kupilem XCR. Tylko ze faktycznie dosc cieple sa (testowane wczoraj
- 6 godzin - po pludniu i w nocy).

Napisz coś więcej o tym cieple

No i moje stare Salomony Exit Low byly o niebo wygodniejsze...

No ale stare (znaczy - rozchodzone) to chyba z definicji wygodniejsze są...;-)

-- Sławek

Data: 2011-04-23 17:11:18
Autor: Titus Atomicus
Aku Energy Low - ktore buty
In article <iou3ma$jsr$1@inews.gazeta.pl>, Sławek <slavekk@gazeta.pl> wrote:

> [...]

> Wiec kupilem XCR. Tylko ze faktycznie dosc cieple sa (testowane wczoraj

Po prostu mialem wrazenie, ze jest w nich za cieplo.

> No i moje stare Salomony Exit Low byly o niebo wygodniejsze...

No ale stare (znaczy - rozchodzone) to chyba z definicji wygodniejsze są...;-)

Nie.
Salomony - mialem w sumie 5 par (w tym 3 narciarskie BC) - zawsze byly wygodne od pierwszego zalozenia.

TA

Aku Energy Low - ktore buty