Aku Zenith II - poszukuję opinii

Data: 2010-06-12 22:35:27
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Aku Zenith II - poszukuję opinii
Witam!
Dzisiaj odkryłem rzecz brutalną: w prawym bucie trekkigowym (Lomer Alpin)
mam zdrowo pękniętą podeszwę na pięcie, w bucie lewym zaczyna pękać,
dokładnie w tym samym miejscu (to już wiem, dlatego Lomer wycofał się z ich
produkcji, psia kostka :/).
Wstępnie ubzdurałem sobie buty marki Aku, model Zenith II. Głównie dlatego,
że miejscowy Szaman (;-)) je posiada i jest zadowolony. Mam pytanie do
innych chodziarzy w Zenithach: jak się sprawują? Ma je ktoś z Was dłużej
niż dwa lata? Czy możecie polecić jakieś porządne buty w podobnej cenie
(Horyzont ma je za promocyjne 600zł, normalnie za 730zł)? Nie muszą być
membranowe, ważne żeby były wodoodporne. Buty będą całoroczne, zimą również
jako miejskie. Uprzedzając pytanie: gumiaki nie są dla mnie najlepszym
wyborem ;-))

Data: 2010-06-13 08:53:01
Autor: Lech
Aku Zenith II - poszukuję opinii
Marek 'marcus075' Karweta pisze:
[...]

[...]

Jeżeli to takie ważne, żeby były wodoodporne, to mimo wszystko proponuję gumowce...

Pozdrawiam

Lech

Data: 2010-06-13 10:37:21
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Aku Zenith II - poszukuję opinii
Lech bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):

Ważne też, żeby trzymały kostkę ;-)

Data: 2010-06-13 12:56:27
Autor: Kombajn Bizon
Aku Zenith II - poszukuję opinii
Dnia 2010-06-13, o godz. 10:37:21
Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com>
napisał(a):

> Jeżeli to takie ważne, żeby były wodoodporne, to mimo wszystko
> proponuję gumowce...

Ważne też, żeby trzymały kostkę ;-)

napchaj slomy :P

Data: 2010-06-13 13:19:22
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Aku Zenith II - poszukuję opinii
Kombajn Bizon bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
napisał(a):

Jeżeli to takie ważne, żeby były wodoodporne, to mimo wszystko
proponuję gumowce...

Ważne też, żeby trzymały kostkę ;-)

napchaj slomy :P

Ta. A potem ścisnę trokiem. ;-P

Data: 2010-06-13 15:41:22
Autor: Wojciech Wierba
napisał(a):

Jeżeli to takie ważne, żeby były wodoodporne, to mimo wszystko
proponuję gumowce...
Ważne też, żeby trzymały kostkę ;-)
napchaj slomy :P

Ta. A potem ścisnę trokiem. ;-P

Słoma i trok jest, jak w przysłowiu, wsiowe (bez obrazy kogokolwiek).
Lepiej nalać do gumowców nałożonych na nogi trochę betonu - trzyma kostkę super, nawet niezastygnięty.

BTW raz, podczas lania stropu (żeby nie było OT, to w górach, pod Lubaniem) kolega, z którym trzymałem końcówkę rury od pompy Stetter
potknął się o zbrojenie i pchnął rurę w moją stronę. Nowe gumiaki wypełniły się po brzegi betonem. Nie było pośpiechu, ale wypłukiwanie
kamyczków z gumiaka, żeby wyjąć nogę było żmudne (gumiaki były nowe i żal mi było je ciąć).

Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2010-06-13 16:22:06
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Aku Zenith II - poszukuję opinii
Wojciech Wierba bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
Słoma i trok jest, jak w przysłowiu, wsiowe (bez obrazy kogokolwiek).
Lepiej nalać do gumowców nałożonych na nogi trochę betonu - trzyma kostkę super, nawet niezastygnięty.

A coś na temat tych Zenithów może? ;-)

Data: 2010-06-13 16:39:55
Autor: Wojciech Wierba
Aku Zenith II - poszukuję opinii
Marek 'marcus075' Karweta pisze:

A coś na temat tych Zenithów może? ;-)

O wielu modelach butów mógłbym Ci napisać, ale
o Aku Zenith II nic.
IMHO, być może to nawet bardzo dobry but, ale nigdy
nie wiedziałem go na oczy ani nie miałem w rękach.
Nikt z moich znajomych ich nie nosił, również nie testowaliśmy
tego modelu (bodajże w ogóle butów Aku).

Tak więc pozostaje mi tylko włączenie się w dyskusję w jej lekko
offtopicznym subwątku.

Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2010-06-13 19:50:54
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
[...]

A o jakichś innych butach w cenie około 600zł?

Data: 2010-06-13 23:55:43
Autor: Tomasz Sójka
Dnia Sun, 13 Jun 2010 19:50:54 +0200, Marek 'marcus075' Karweta napisał(a):

[...]

Wczoraj (sobota) w Hicie Dnia w 8a.pl były jakieś Hanwagi za bodaj ok. 555
przecnione z ok. 800. Czasem warto poszperać tu i tam żeby coś fajnego
upolować.
Pozdrawiam Tomek
BTW - a co to wogóle za firma Aku?

Data: 2010-06-13 17:19:01
Autor: Doczu
[...]

No trochę przespałeś - wczoraj w 8a.pl była promocja na Hanwagi Foest GTX za bodaj 530 zł.
Swoją drogą w tej cenie bez problemu znajdziesz buty z marek bardziej popularnych więc i o opinie będzie łatwiej.
--
-= Pozdrawiam Doczu =-
adres do korespondencji

Data: 2010-06-13 21:50:28
Autor: szaman
Aku Zenith II - poszukuję opinii
On 06/12/2010 10:35 PM, Marek 'marcus075' Karweta wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::

Wstępnie ubzdurałem sobie buty marki Aku, model Zenith II. Głównie dlatego,
że miejscowy Szaman (;-)) je posiada i jest zadowolony.

Oto i ja:P
Moją opinię słyszałeś, ale może komuś jeszcze na grupie się przyda.
Buty mam od września. Chodzę dość dużo. I tak:
wygoda - b. wygodne, chociaż jacki wolfskiny (o których nota bene wolę zapomnieć) były jeszcze bardziej wygodne;
nieprzemakalność - jeszcze nie przemokły, co mnie dość mocno dziwi, kilka ulew i śniegi zaliczyły;
numeracja - dziwna, przymierz przed zakupem;
wkładki - brak wyciąganych wkładek;
sznurówki - mocne i śliskie;
otok - wielki plus - przyszywany podwójnym ściegiem, na całym obwodzie;
membrana - gore - no co tu więcej pisać...
super patent z językiem - zawijany, nie szyty;
raki zakłada się też bez problemu:P

Bartek Piekaruś

Data: 2010-06-13 23:01:05
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Aku Zenith II - poszukuję opinii
szaman bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
Oto i ja:P

Pominąłeś jeszcze jedną kwestię, która jest dla mnie dość ważna: nie miałeś
problemów ze zbyt wysoką temperaturą w okolicy stóp w czasie wyjazdu w
Śląsko-Morawski? Było ciepło, kolega (Szymon) w swoich Scarpach Denverach
(które też biorę pod uwagę) odparzył sobie stopy.

Data: 2010-06-14 07:57:35
Autor: bans
[...]

Wątpię, żeby to była wina butów, raczej obwiniałbym skarpety.

--
bans

Data: 2010-06-14 16:42:03
Autor: szaman
Aku Zenith II - poszukuję opinii
On 06/13/2010 11:01 PM, Marek 'marcus075' Karweta wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::

Pominąłeś jeszcze jedną kwestię, która jest dla mnie dość ważna: nie miałeś
problemów ze zbyt wysoką temperaturą w okolicy stóp w czasie wyjazdu w
Śląsko-Morawski?

nie

sz

Aku Zenith II - poszukuję opinii