Aku tani a dobry

Data: 2010-04-13 16:35:52
Autor: Tomek
Aku tani a dobry
Użytkownik "Piotrek" napisał
Ojcu wysiadł akumulator. Potrzebny jest ok 50Ah. W sklepie był firmy Five Star za 230 zł.
Na allegro jednak s± o wiele tańsze - jakie możecie polecić.
Znalazłem w cenie do 150 zł:
- HERZ
- AUTOCRAFT
- XT BATTERY
- BATER MOTT

czy firma jest ważna czy raczej to wszystko jedno bo to chińszczyzna?

jak jesteś z wawy to mam do pchnięcia Centra Futura 50Ah, na gwarancji do 10.07.2011. We wrześniu 2009 był podrzucony centrze do badań gdzie potwierdzono jego sprawność. Później nie był używany jako że kupiłem drugi taki tylko o większej pojemności
jakby coś pisz na Qazzy małpa poczta+onet+pl

--
Tomek

Aku tani a dobry