Aku tani a dobry

Data: 2010-04-13 17:46:31
Autor: Maciek
Aku tani a dobry
Dnia Tue, 13 Apr 2010 11:23:33 +0200, Piotrek napisał(a):

Ojcu wysiadł akumulator. Potrzebny jest ok 50Ah. W sklepie był firmy Five Star za 230 zł.

W zeszlym roku kupowalem w hurtowni, ktora miala akumulatory z Piastowa i
Bosche. Sprzedawca twierdzil, ze maja mase reklamacji Boschy, wiec wzialem
polski (a mogl mi przeciez wcisnac sporo drozszego Boscha :) ).

Poki co dziala.

--
pozdrawiam, Maciek
"Lepiej żyć sto lat w bogactwie i dostatku niż jeden dzień w biedzie i ubóstwie" (c)AF

Data: 2010-04-14 13:21:34
Autor: Piotrek
Aku tani a dobry
W końcu kupiłem firmy WESTA za 190 zł brzydki żółty ale działa - zobaczymy jak długo pojeździ.
Kupiłem u kumpla w hurtowni - mówi że sprzedał ze 200 i nie było reklamacji, na Centre miał 50% zwrotów.

Data: 2010-04-14 06:19:34
Autor: amos
Aku tani a dobry
On 14 Kwi, 13:21, "Piotrek" <zizu1...@gazeta.pl> wrote:
Kupi em u kumpla w hurtowni - m wi e sprzeda ze 200 i nie by o reklamacji,
na Centre mia 50% zwrot w.

Hehe, to chyba sprzedal 2 i jeden wrocil.

W przypadku Centry, to przynajmniej sprzedawca może odeslac do
producenta. Do Chin juz sie nie oplaca....

amos

Data: 2010-04-14 13:30:30
Autor: Cavallino
Aku tani a dobry
Użytkownik "Piotrek" <zizu1977@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hq48fv$8be$1inews.gazeta.pl...
W końcu kupiłem firmy WESTA za 190 zł brzydki żółty ale działa - zobaczymy jak długo pojeździ.
Kupiłem u kumpla w hurtowni - mówi że sprzedał ze 200 i nie było reklamacji, na Centre miał 50% zwrotów.

Jasssne.
Od razu skreślibym takiego typa z listy kumpli.
Gość po prostu więcej prowizji dostanie jak sprzeda tego no name.

Gdyby w jakimkolwiek biznesie liczba zwrotów wynosiła 50%, to producent zbankrutowałby szybko.
A co dopiero producent u uznanje marce i renomie - taki nie może sobie na coś takiego pozwolić.
Chyba że chodzi o jakąś krótką, wadliwą serię, o czym już kumpel nie raczył Cię poinformować.

Aku tani a dobry