|
Data: 2014-01-04 10:31:01 |
Autor: Cavallino |
Akumlator w samochodzie |
Użytkownik <suryga@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5cd82d20-2394-47b5-a85c-b6cb3dd4453e@googlegroups.com...
W wakacje po pięciu latach kupiłem kolejny NOWY akumulator.
Nie najtańszy nie najdroższy - parametry zgodne z poprzednim.
Akurat się złożyło że przez ostatni kilka miesiący jak zrobię 50 km na tydzień do tego po mieście to jest dużo.
I auto nie zapaliło dzisiaj.
Kontrolki się zaświeciły i zgasły jak chciałem zapalić.
Silnik 1.4 benzyna.
A zimy jeszcze nie ma.
A ponieważ w najbliższym czasie zapowiada się że będę pokonywał takie dystanse.
Co robić?
Sprawdzić auto na początek, bo może ładowanie kiepskie i/lub zużycie na postoju zbyt duże.
Jeśli będzie ok, to kupić miernik naładowania i w razie potrzeby doładowywać aku w razie potrzeby.
Jeśli jeździsz nawet te 50 km/tydzień, to aku nowy powinien wytrzymać więcej niż kilka miesięcy, więc IMO coś jest nie tak z autem.
|
|
|
Data: 2014-01-11 14:30:23 |
Autor: SJS |
Akumlator w samochodzie |
W dniu 2014-01-04 10:31, Cavallino pisze:
Użytkownik <suryga@gmail.com> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:5cd82d20-2394-47b5-a85c-b6cb3dd4453e@googlegroups.com...
W wakacje po pięciu latach kupiłem kolejny NOWY akumulator.
Nie najtańszy nie najdroższy - parametry zgodne z poprzednim.
Akurat się złożyło że przez ostatni kilka miesiący jak zrobię 50 km na
tydzień do tego po mieście to jest dużo.
I auto nie zapaliło dzisiaj.
Kontrolki się zaświeciły i zgasły jak chciałem zapalić.
Silnik 1.4 benzyna.
A zimy jeszcze nie ma.
A ponieważ w najbliższym czasie zapowiada się że będę pokonywał takie
dystanse.
Co robić?
Sprawdzić auto na początek, bo może ładowanie kiepskie i/lub zużycie na
postoju zbyt duże.
Jeśli będzie ok, to kupić miernik naładowania i w razie potrzeby
doładowywać aku w razie potrzeby.
Jeśli jeździsz nawet te 50 km/tydzień, to aku nowy powinien wytrzymać
więcej niż kilka miesięcy, więc IMO coś jest nie tak z autem.
Niezupełnie
Ostatnie czasy to wielokrotne albo przejścia przez zero temperatur albo oscylacja wokoło zera a to jest dla akumulatorów po prostu zabójcze
Trzeba raz w tygodniu po prostu doładowywać jak się mało jeździe
Włączasz alarm - niech pobiera 150 mA
10 godzin to 1,5Ah mniej w akumulatorze
200 godzin i masz 30 Ah mniej a na dodatek pojemność akumulatora tez spada
--
sjs
-- -
Ta wiadomość e-mail jest wolna od wirusów i złośliwego oprogramowania, ponieważ ochrona avast! Antivirus jest aktywna.
http://www.avast.com
|
|
|
Data: 2014-01-11 08:29:30 |
Autor: WS |
Akumlator w samochodzie |
W dniu sobota, 11 stycznia 2014 14:30:23 UTC+1 użytkownik SJS napisał:
W��czasz alarm - niech pobiera 150 mA
to znaczy, ze jest zepsuty lub zle zamontowany ;), to tak ~10x za duzo...
WS
|
|
|
Data: 2014-01-11 16:07:55 |
Autor: AZ |
Akumlator w samochodzie |
On 2014-01-11, SJS <siudalski@plusnet.pl> wrote:
NiezupeĹnie
Ostatnie czasy to wielokrotne albo przejĹcia przez zero temperatur albo oscylacja wokoĹo zera a to jest dla akumulatorĂłw po prostu zabĂłjcze
Bo poniewaz?
--
Artur
ZZR 1200
|
|
Data: 2014-01-11 17:04:46 |
Autor: Cavallino |
Akumlator w samochodzie |
Użytkownik "SJS" <siudalski@plusnet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:larh1i$ccj$1@node1.news.atman.pl...
W dniu 2014-01-04 10:31, Cavallino pisze:
Użytkownik <suryga@gmail.com> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:5cd82d20-2394-47b5-a85c-b6cb3dd4453e@googlegroups.com...
W wakacje po pięciu latach kupiłem kolejny NOWY akumulator.
Nie najtańszy nie najdroższy - parametry zgodne z poprzednim.
Akurat się złożyło że przez ostatni kilka miesiący jak zrobię 50 km na
tydzień do tego po mieście to jest dużo.
I auto nie zapaliło dzisiaj.
Kontrolki się zaświeciły i zgasły jak chciałem zapalić.
Silnik 1.4 benzyna.
A zimy jeszcze nie ma.
A ponieważ w najbliższym czasie zapowiada się że będę pokonywał takie
dystanse.
Co robić?
Sprawdzić auto na początek, bo może ładowanie kiepskie i/lub zużycie na
postoju zbyt duże.
Jeśli będzie ok, to kupić miernik naładowania i w razie potrzeby
doładowywać aku w razie potrzeby.
Jeśli jeździsz nawet te 50 km/tydzień, to aku nowy powinien wytrzymać
więcej niż kilka miesięcy, więc IMO coś jest nie tak z autem.
Niezupełnie
Ostatnie czasy to wielokrotne albo przejścia przez zero temperatur albo oscylacja wokoło zera a to jest dla akumulatorów po prostu zabójcze
Nie mylisz aby akumulatorów z drogami?
Co ma wspólnego przejście przez zero na zewnątrz samochodu z żywotnością akumulatora?
Sądzisz, że zamarza i odmarza na przemian?
LOL !!!!
|
|
Data: 2014-01-11 19:05:22 |
Autor: SJS |
Akumlator w samochodzie |
W dniu 2014-01-11 17:04, Cavallino pisze:
Użytkownik "SJS" <siudalski@plusnet.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:larh1i$ccj$1@node1.news.atman.pl...
W dniu 2014-01-04 10:31, Cavallino pisze:
Użytkownik <suryga@gmail.com> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:5cd82d20-2394-47b5-a85c-b6cb3dd4453e@googlegroups.com...
W wakacje po pięciu latach kupiłem kolejny NOWY akumulator.
Nie najtańszy nie najdroższy - parametry zgodne z poprzednim.
Akurat się złożyło że przez ostatni kilka miesiący jak zrobię 50 km na
tydzień do tego po mieście to jest dużo.
I auto nie zapaliło dzisiaj.
Kontrolki się zaświeciły i zgasły jak chciałem zapalić.
Silnik 1.4 benzyna.
A zimy jeszcze nie ma.
A ponieważ w najbliższym czasie zapowiada się że będę pokonywał takie
dystanse.
Co robić?
Sprawdzić auto na początek, bo może ładowanie kiepskie i/lub zużycie na
postoju zbyt duże.
Jeśli będzie ok, to kupić miernik naładowania i w razie potrzeby
doładowywać aku w razie potrzeby.
Jeśli jeździsz nawet te 50 km/tydzień, to aku nowy powinien wytrzymać
więcej niż kilka miesięcy, więc IMO coś jest nie tak z autem.
Niezupełnie
Ostatnie czasy to wielokrotne albo przejścia przez zero temperatur
albo oscylacja wokoło zera a to jest dla akumulatorów po prostu zabójcze
Nie mylisz aby akumulatorów z drogami?
Co ma wspólnego przejście przez zero na zewnątrz samochodu z żywotnością
akumulatora?
Sądzisz, że zamarza i odmarza na przemian?
LOL !!!!
Poczytaj o akumulatorach
a jak ci się nie chce to popytaj znajomych w jakich okolicznościach najczęściej wysiadają akumulatory
--
sjs
-- -
Ta wiadomość e-mail jest wolna od wirusów i złośliwego oprogramowania, ponieważ ochrona avast! Antivirus jest aktywna.
http://www.avast.com
|
|
|
Data: 2014-01-11 18:09:36 |
Autor: AZ |
Akumlator w samochodzie |
On 2014-01-11, SJS <siudalski@plusnet.pl> wrote:
Poczytaj o akumulatorach
a jak ci siÄ nie chce to popytaj znajomych w jakich okolicznoĹciach najczÄĹciej wysiadajÄ
akumulatory
Konkretny, konkrety. Akumulatory wysiadaja przy duzych mrozach, przy
mniejszych tylko jezeli sa rozladowane - po prostu zamarzaja.
--
Artur
ZZR 1200
|
|
|
Data: 2014-01-11 18:36:17 |
Autor: masti |
Akumlator w samochodzie |
Dnia piÄknego Sat, 11 Jan 2014 19:05:22 +0100 osobnik zwany SJS napisaĹ:
Poczytaj o akumulatorach
a jak ci siÄ nie chce to popytaj znajomych w jakich okolicznoĹciach
najczÄĹciej wysiadajÄ
akumulatory
a teraz sprawdĹş jaka jest temperatura zamarzania kwasu akumultorowego. Wczesniej moĹźesz sprawdziÄ jakÄ
temperaturÄ ma roztwĂłr w akumulatorze przy chwilowym zerze stopni na zewnÄ
trz. Podstawy fizyki sie kĹaniajÄ
--
Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lÄk gruntu! -Chyba wysokoĹci? -Wiem co mĂłwiÄ. To grunt zabija!" T.Pratchett
|
|
Data: 2014-01-11 19:54:55 |
Autor: Cavallino |
Akumlator w samochodzie |
Użytkownik "SJS" <siudalski@plusnet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
Ostatnie czasy to wielokrotne albo przejścia przez zero temperatur
albo oscylacja wokoło zera a to jest dla akumulatorów po prostu zabójcze
Nie mylisz aby akumulatorów z drogami?
Co ma wspólnego przejście przez zero na zewnątrz samochodu z żywotnością
akumulatora?
Sądzisz, że zamarza i odmarza na przemian?
LOL !!!!
Poczytaj o akumulatorach
Czyli nie wiesz?
a jak ci się nie chce to popytaj znajomych w jakich okolicznościach najczęściej wysiadają akumulatory
Wiem w jakich wysiadają mi.
Albo od niejeżdżenia, albo ze starości, albo z powodu awarii.
Przejście przez zero nie ma tu żadnego znaczenia.
|
|
Data: 2014-01-11 23:19:43 |
Autor: Lolko |
Akumulator w samochodzie |
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości
news:las41s$nq$1node1.news.atman.pl...
Użytkownik "SJS" <siudalski@plusnet.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:
Ostatnie czasy to wielokrotne albo przejścia przez zero temperatur
albo oscylacja wokoło zera a to jest dla akumulatorów po prostu
zabójcze
Co ma wspólnego przejście przez zero na zewnątrz samochodu z żywotnością
akumulatora?
Sądzisz, że zamarza i odmarza na przemian?
LOL !!!!
Przejście przez zero nie ma tu żadnego znaczenia.
Ale on używa skali Fahrenheita, czyli temperatura jest około - 18 stC.
|
|