Akumulator

Data: 2010-01-20 14:29:32
Autor: Robert_J
Akumulator
Czy jeżeli akumulator (....) po podpięciu pod prostownik, pokazuje najpierw 6 amper a po
około godzinie sobór spada prawie do zera, to świadczy że czas go wymienić na
nowy?

Jeśli pobór spada do zera to przyczyną może być:
1. Jest naładowany, ale wtedy i tak prąd do zera nie spadnie, więc raczej nie to. Chyba że masz inteligentny prostownik sprawdzający stan akumulatora (sam kiedyś taki zrobiłem) i po naładowaniu po prostu wyłącza prąd.
2. Bardziej prawdopodobna - przerwa między celami :-).
A ile lat ma ten aku?

Data: 2010-01-20 16:47:05
Autor: Fugazzi
Akumulator
Robert_J <rob_33@wp.pl> napisał(a):
Chyba że masz inteligentny prostownik sprawdzający stan akumulatora (sam kiedyś taki zrobiłem) i po naładowaniu po prostu wyłącza prąd.

Wątpię. To jakiś wynalazek z Auchana.

A ile lat ma ten aku?

Kupiłem go z autem. Myślę, że pewnie 4-5 lat. Może więcej. --

Akumulator