Akumulator

Data: 2010-09-02 11:27:38
Autor: Grejon
Akumulator

Teraz pytania: już kupować nowy? Poczekać aż będzie miał problemy?
Odłożyć zakupy maksymalnie do pierwszych przymrozków?
Zdechnie nagle czy będzie powoli tracił pojemność?

Jak mi kiedyś zdechł akumulator to zaczął się proces jego powolnej degradacji, w końcu po 2 latach musiałem go wymienić, a padł w tym czasie jeszcze ze 3 razy (głównie dlatego że autem nie jeździłem przez tydzień). Zapewne do zimy przejeździsz o ile będziesz dbał żeby żadnych światełek w aucie nie zostawiać włączonych. W zimie może być różnie. Jeśli masz garaż albo mieszkasz na parterze to uda ci się podładować akumulator nawet nie wyjmując go z samochodu. :)

Akumulator