Akumulator? Padł czy coś jeszcze?

Data: 2014-01-23 10:28:03
Autor: AZ
Akumulator? Padł czy coś jeszcze?
On 2014-01-23, Zabist <besioc@wp.pl> wrote:
Jakieś 2 tygodnie nie uruchamiałem silnika.
Dzisiejsza próba zakończyła się niczym. Podpiąłem kablami akumulator do innego auta i też silnik nie ruszył.
Czy to definitywny koniec akumulatora czy podpięcie pod prostownik coś da?
Da się jakoś sprawdzić czy akumulator padł ze starości czy to coś innego? Data produkcji?

ps. Jak wcześniej rzadko jeździłem (przerwy po 2-3 tygodnie) to też silnik nie startował ale po podpięciu pod inny akumulator wszystko ruszało.
Moze masz za biedne kable, zeby uruchomic po nich silnik a wczesniej (jak
bylo cieplo) wystarczalo tylko wspomaganie z innego aku.

Jak aku byl rozladowany to mogl przy tych temperaturach zamarznac i wtedy
juz tylko nowy, zanies do domu, niech postoju dzien w pokojowej temperaturze
i podlacz na noc prostownik jak nie ruszy to bym sobie nim glowy juz
nie zawracal. Data produkcji powinna byc gdzies nabita.

--
Artur
ZZR 1200

Akumulator? Padł czy coś jeszcze?