Akumulator Varta

Data: 2017-01-08 16:35:41
Autor: Mateusz Bogusz
Akumulator Varta
Niedawno narzekałem tu na dwa akumulatory Varty, która padły po 4 latach.
Dzi¶ padł trzeci kupiony w lipcu 2014, 5 miesięcy po końcu gwarancji.
To się nazywa precyzja.
Varta? Nigdy więcej.

Mam dwie Varty sprzed 2,5 roku i dróg± sprzed 3 lat. Ta pierwsza w benzynie po dwóch dniach na tych mrozach już słabiutko kręci. A spostrzeżenia mam te same co sporo innych ludzi. Kiedy kupiony jaki¶ noname za 160zł AllStar chyba i przez 6 lat do czasu sprzedaży żadnych problemów z tym nie było.

--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz

Akumulator Varta