Akumulator YUASA żel - tylko 2 sezony ?

Data: 2013-08-22 16:06:53
Autor: masti
Akumulator YUASA żel - tylko 2 sezony ?
Dnia pięknego Thu, 22 Aug 2013 07:53:00 -0700 osobnik zwany zbirych
napisał:

Witam,

Czy to normalne że żelowy aku YUASA pociągnął mi w Harleyu tylko 2 lata

generalnie nienormalne. Ale pytanie czy to problem z aku czy z elektryką. Bo może ci go rozładowuje albo niedoładowuje?

--
BMW R1100GS '94
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-08-22 21:24:26
Autor: Kuczu
Akumulator YUASA Ĺźel - tylko 2 sezony ?
napisał:

[...]

Normalne. Akutalnie Yuasy powstaja w Chinach i 2 letnia zywotnosc to dla nich norma. Ja ostatnio do HD kupuje tylko polskie Sznajdery. Moze i nie sa najlepsze na swiecie ale za to kosztuja ok 200 pln i nie ma problemu z gwarancja. Ostatnio mi wymienili jeden bez najmniejszych problemow. Wlasnie YTX20L-BS czyli taki jak do wiekszosci HD.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2013-08-23 02:03:10
Autor: zbirych
W dniu czwartek, 22 sierpnia 2013 21:24:26 UTC+2 użytkownik Kuczu napisał:
> [...]

Normalne. Akutalnie Yuasy powstaja w Chinach i 2 letnia zywotnosc to dla nich norma. Ja ostatnio do HD kupuje tylko polskie Sznajdery. Moze i nie sa najlepsze na swiecie ale za to kosztuja ok 200 pln i nie ma problemu z gwarancja. Ostatnio mi wymienili jeden bez najmniejszych problemow. Wlasnie YTX20L-BS czyli taki jak do wiekszosci HD.

A jaka mają żywotność te Sznajdery ?

Data: 2013-08-23 02:06:48
Autor: zbirych

napisał:

> [...]

generalnie nienormalne. Ale pytanie czy to problem z aku czy z elektryką. Bo może ci go rozładowuje albo niedoładowuje?

Raczej podejżewam aku ale elektryki nie sprawdzałem. Wcześniejszy fabryczny aku u mnie wyciągnął 3 lata a jeszcze 3 był używany przez poprzedniego właściciela.

ZbiR

Akumulator YUASA żel - tylko 2 sezony ?