Akumulator do Multipla(Budzik;))

Data: 2017-05-22 16:51:02
Autor: Cavallino
Akumulator do Multipla(Budzik;))
W dniu 22-05-2017 o 10:37, Kris pisze:
Szybkie pytanie bo nie mam jak sprawdzić:
Czy do multipli wejdzie aku o długości 27,8mm?

3 centymetrowy akumulator na pewno wejdzie do każdego auta. ;-)

Data: 2017-05-22 08:40:11
Autor: Kris
W dniu poniedziałek, 22 maja 2017 16:51:03 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:
W dniu 22-05-2017 o 10:37, Kris pisze:
> Szybkie pytanie bo nie mam jak sprawdzić:
> Czy do multipli wejdzie aku o długości 27,8mm?

3 centymetrowy akumulator na pewno wejdzie do każdego auta. ;-)

Multipla to nie "każde auto";)
Ale racje masz.

Data: 2017-05-23 03:00:33
Autor: Budzik
Akumulator do Multipla(Budzik;))
Użytkownik Kris kszysztofc@gmail.com ...

> [...]
> Czy do multipli wejdzie aku o długości 27,8mm?

3 centymetrowy akumulator na pewno wejdzie do każdego auta. ;-)

Postaram się zmierzyćwieczorem, tyle ze ja mam benzynę.
Mozesz tez tu zapytac: multiplaklub.pl
jak ci sie spieszy.

--
Pozdrawia... Budzik
Z dalszych eksperymentów zrezygnował."  Mark Twain

Data: 2017-05-22 20:55:23
Autor: Zenek Kapelinder
Akumulator do Multipla(Budzik;))
Tylko dobrze zmierz. Jeden zmierzyl sobie kutasa i mu 37 wyszlo. Od tamtej pory zawsze mierzy termometrem.

Data: 2017-05-23 09:00:55
Autor: Budzik
Akumulator do Multipla(Budzik;))
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Tylko dobrze zmierz. Jeden zmierzyl sobie kutasa i mu 37 wyszlo. Od
tamtej pory zawsze mierzy termometrem.
Pan kaze, sługa musi...

--
Pozdrawia... Budzik
"Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,

Data: 2017-05-23 01:24:51
Autor: Kris
W dniu wtorek, 23 maja 2017 05:00:35 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:

Postaram się zmierzyćwieczorem, tyle ze ja mam benzynę.
Mozesz tez tu zapytac: multiplaklub.pl
jak ci sie spieszy.

Dzięki
Dzisiaj rano miałem już auto dostępne i zbadałem temat
1,9jtd kupiony w 2013 chyba
był tam aku 55Ah, 480A- wg wszystkich katalogów trochę mały jak na 1,9jtd ale od 2013 roku u mnie działał a ile lat wczesniej tam był kto go wie.
Aku ten ma ok 24cm długości.
Wyjąłem go i okazało się że oryginalna podstawa akumulatora(ta metalowa) ma własnie ok 27,5cm
Ten mniejszy aku stał na takiej plastykowej nakładce z otworem w dnie i wężykiem do odprowadzania wody(?) która miała właśnie ok 24cm długości. Tak niby redukcja oryginalnych 27cm do 24cm. Dziwna sprawa, pierwszy raz się z tym spotkałem. Wygląda więc że 27cm się zmieści. Fakt faktem ze jakieś kable tam są i dość ciasno ale powinien wejść
Dzisiaj ma być kurier z nowym aku to się obaczy;)

Akumulator do Multipla(Budzik;))