Akumulator do domowej wkrętarki

Data: 2012-03-08 01:22:58
Autor: Kris
Akumulator do domowej wkrętarki
W dniu czwartek, 8 marca 2012, 09:42:07 UTC+1 użytkownik ZbyszekZ napisał:
Strasznie mnie wkurza że jak potrzebuję wkrętarki to ma rozładowany akumulator, a czas ładowania znacznie dłuższy niż skręcenie mebla czy inne domowe potrzeby.
To są własnie "zalety" wkrętarki bezprtzewodowej duzywanej sporadycznie.
Zrób tak jak ja- kup za 50zł wkretarke przewodową.

Data: 2012-03-08 01:52:47
Autor: ZbyszekZ
W dniu czwartek, 8 marca 2012, 10:22:58 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
> [...]
To są własnie "zalety" wkrętarki bezprtzewodowej duzywanej sporadycznie.
Zrób tak jak ja- kup za 50zł wkretarke przewodową.

Myślałem o tym, ale akumulator też ma swoje zalety (kabel się nie ciągnie a to w ogródku jest ważne, z resztą przy doraźnych dokręceniach też). Wolałbym dać te 50zł za akumulator Lion do wkrętarki która już mam (raczej nie powinien być droższy).

--
ZZ@private

Akumulator do domowej wkrętarki