Akumulator ile ładować?

Data: 2010-01-21 13:24:15
Autor: J.F.
Akumulator ile ładować?
Użytkownik "Piotrek" <zizu1977@gazeta.pl> napisał
W związku z tą wstrząsającą historią moje pytanie jest: ile czasu średnio minimum powinien samochód pochodzić na postoju aby naładować akumulator na tyle żeby rano odpalił? Mam na myśli uzupełnienie prądu na wieczorny rozruch i aby miał mon na rano.

Niepraktyczne pytanie - odpalisz, pojedziesz tam gdzie trzeba i sie doladuje.

Pytanie co u ciebie zawiodlo - ladowania nie ma, akumulator pada, czy odpalasz raz na miesiac.
Jesli aku jest mocno wyladowany, to imo co najmniej 20 minut, a najlepiej na pare godzin pod prostownik.
Jesli nie jest wyladowany, to nie trzeba codziennie odpalac.

J.

Akumulator ile ładować?