Akumulator ile ładować?

Data: 2010-01-21 23:50:42
Autor: mbuniek
Akumulator ile ładować?
W związku z tą wstrząsającą historią moje pytanie jest: ile czasu średnio minimum powinien samochód pochodzić na postoju aby naładować akumulator na tyle żeby rano odpalił? Mam na myśli uzupełnienie prądu na wieczorny rozruch i aby miał mon na rano.

Kiedys zostawilem lampke w aucie na 10 godzin i wypompowalo akku (corolla 1.6) oczywiscie nie bylo mowy o odpalneiu (bylo cieplej temp +i ti okolo 10) ale przejechalem okolo 6 km (15-20) minut potem po kilku godzinach odpalil.

Buniek

Akumulator ile ładować?