Akumulator - jak mocny do 2.5 TDI

Data: 2011-02-22 00:16:34
Autor: Jacek
Akumulator - jak mocny do 2.5 TDI
Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <krzysiek.kielczewski@gmail.com> napisał w wiadomości
Podpowiecie jaki akumulator wybrać do samochodu z 2.5TDI? Głównie pytam
o pojemność i prąd rozruchowy.

raczej nie mniej niż 70Ah
A co pisze instrukcja obsługi?

Jacek

Data: 2011-02-22 09:03:51
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2011-02-21, Jacek <stoout@o2.pl> wrote:

Podpowiecie jaki akumulator wybrać do samochodu z 2.5TDI? Głównie pytam
o pojemność i prąd rozruchowy.

raczej nie mniej niż 70Ah
A co pisze instrukcja obsługi?

No właśnie nie wiem, znalazłem instrukcje tylko do wersji benzynowych.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2011-02-22 12:12:32
Autor: ąćęłńóśźż
Akumulator - jak mocny do 2.5 TDI
Marki "Budget" z Makro Cash (czyli Centra Poznań) taki, jaki się gabarytowo zmieści w przewidzianym miejscu aucie (długość, szerokość, wysokość (!!), klemy).

-- -- -

Podpowiecie jaki akumulator wybrać do samochodu z 2.5TDI?

--

Akumulator - jak mocny do 2.5 TDI