Akumulator - jaki?

Data: 2009-12-02 10:22:53
Autor: J.F.
Akumulator - jaki?
Użytkownik "BQB" <adres@anty.spamowy.com.invalid> napisał
Technologia produkcji akumulatorów znana jest od lat, to może wybrać jakiś najtańszy chiński z marketu?

Chinskich chyba nie ma, za drogi transport czy co.

Kierujac sie podobna zasada kupilem przedostatnio ZAP Sznajder, pod marka Accupower. Dwa lata na razie wytrzymal i jeszcze ma sie dobrze.  Ale w tym roku nie ma juz takich promocji w norauto, tzn w listopadzie nie bylo.
Jenox starsze cos mi krotko wytrzymywaly, ale 3-4 lata jednak byly.

Skłaniałbym się bardziej do obsługowego, bo byłbym w stanie kontrolować stan samodzielnie,

Takich malo. Jak pisalem ostatnio po sekcji jenoxa - ma korki, w jednym korku magiczne oczko, ale najwyrazniej za to nie zaplacilem, bo wszystko zaklejone naklejka.
Ale z doswiadczenia - przy wspolczesnych regulatorach nie ma co do aku zagladac. Po dwoch latach mozna nalepke zerwac.

Poza tym, patrzeć bardziej na pojemność, czy na prąd rozruchu? Zastanawiam się, czy nie wziąć jakiegoś nieco większego - 50,55Ah - gdyż wymiary są takie same co mojego 45Ah. Czytałem gdzieś opinie, że im większy prąd rozruchu z małej pojemności, tym mniej trwały. Doradzicie coś?

Za to w praktyce bardziej przydatny prad rozruchu niz pojemnosc.
No chyba ze uzywasz czegos pradozernego na postoju.

J.

Akumulator - jaki?