Akumulator olowiowy ile max. obciazenie

Data: 2011-04-27 08:21:00
Autor: Jarek Andrzejewski
Akumulator olowiowy ile max. obciazenie
On Wed, 27 Apr 2011 04:01:34 +0200, "Tornad" <wajdat@aol.com> wrote:

PS. Zainteresowanym "po co mi to" chetnie odpowiem.

no to zaczynaj :-)
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2011-04-27 09:32:29
Autor: Tornad
> [...]
On Wed, 27 Apr 2011 04:01:34 +0200, "Tornad" <wajdat@aol.com> wrote:

>PS. Zainteresowanym "po co mi to" chetnie odpowiem.

Chetnie opowiem ale nie za friko. Innymi slowy szacuje, ze ze 20 - 30 minut wytrzymaja. A jesli nie, to nie ma o czym pisac; moj pomysl bedzie OKDR.  A w ogole to zamiescilem to pytanie na "samochodach" przez przypadek lub nieuwage. Pisalem na elektronike a ukazalo sie tu. Co wcale nie znaczy, ze "samochodziarze" nie moga wiedziec tego lepiej niz np. fizycy-teoretycy. Ci ostatni wymyslili ostatnio, ze akumulator dziala na zasadzie leratywistycznej... No to mi rece i inne organy juz do reszty opadaja:)

 Na elektronice dostalem odpowiedz, o dziwo, zgodna z moimi szacunkami. Pan J.F. "lis" mi to zapodal. Nie mniej czekam na konkretniejsze, oparte o ew.  doswiadczenia dane. I bezzwlocznie wyluszcze cel tego przedsiewziecia. A jest no... dosc ciekawe.
 Pzdr. Tornad

Data: 2011-04-27 09:39:13
Autor: Tornad
[...]

Desoft mi to zapodal. Nie mniej czekam na konkretniejsze, oparte o ew.

doswiadczenia dane. I bezzwlocznie wyluszcze cel tego przedsiewziecia. A
jest
no... dosc ciekawe.

 Pzdr.

Tornad

 Autopoprwka; nie J.F. lecz Desoft mi te 30 minut zapodal. Tak gwoli scislosci. Pan J.F. jest tez ciekawy po co mi to.
Pzdr. Tornad

--

Akumulator olowiowy ile max. obciazenie