Akumulator padl - sprawdzenie i ladowanie GolfIII

Data: 2009-12-19 17:32:41
Autor: Karol Y
Akumulator padl - sprawdzenie i ladowanie GolfIII
Padl mi akumulator w Golfie III benzyna
Bosch Silver kupiony 3 lata temu.

Miałeś może dzisiaj problem z jego wyjęciem? Klucz 13? ;-)

--
Mateusz Bogusz

Data: 2009-12-19 17:43:28
Autor: franc

Użytkownik "Karol Y" <karolyyy@o2.pl> napisał w wiadomości news:hgitu2$e4p$1node1.news.atman.pl...
Padl mi akumulator w Golfie III benzyna
Bosch Silver kupiony 3 lata temu.

Miałeś może dzisiaj problem z jego wyjęciem? Klucz 13? ;-)

Mialem :-) Ale udalo sie.

--
F.

Data: 2009-12-19 18:45:02
Autor: Karol Y
[...]

No to się ciesze ;-)

--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz

Data: 2009-12-19 22:37:05
Autor: jack
Akumulator padl - sprawdzenie i ladowanie GolfIII

> Miałeś może dzisiaj problem z jego wyjęciem? Klucz 13? ;-)

Mialem :-) Ale udalo sie.

--
F.
Nie wiem jak oni to robią[producenci]ale jak na akumulator jest 2 lata gwarancji
to raczej nie ma prawa pracować dłuzej.
pozdro.jack

Data: 2009-12-19 23:11:41
Autor: franc
Akumulator padl - sprawdzenie i ladowanie GolfIII
Nie wiem jak oni to robią[producenci]ale jak na akumulator jest 2 lata gwarancji
to raczej nie ma prawa pracować dłuzej.
pozdro.jack

Wiem, ze to tylko prosty akumulator. Ale znam wiele rzeczy na swiecie, ktore dzialaja 'dziesiat'-razy wiecej niz gwarancja producenta. I cale szczescie. Jako 35-latek jestem zawsze zdania, ze rzeczy sprzed lat - te, ktore nie maja 'made in china' na obudowie i byly robione bez dzisiejszych 'redukcji kosztow' i tej calej 'jednorazowosci' sa o niebo lepsze niz najnowsze gadzety. Dotyczy to samochodow, elektroniki, domow .... wszystkiego chyba.

Moj akku boscha moze tez jest china, ale sie trzymal do tej pory pomimo producenta :-)

Pozdrawiam
Franc

Akumulator padl - sprawdzenie i ladowanie GolfIII