Akumulator. piwo i hamulce

Data: 2012-02-13 21:43:03
Autor: 'Tom N'
Akumulator. piwo i hamulce
Ładowałem wczoraj akumulator przy -16 i chyba sie hamulce zatarły...

Ale od początku:
postało sobie autko ostatnie dwa tygodnie na kołkach, i wczoraj rano nie
raczyło "łypnąć" żadną lampką. No to podłączyłem do akuku ustrojstwo
ładujące podłączone do 230 V, kabelkami fi może 5 mm w obwodzie razem z
izolacją, poczekałem "piwo" i o dziwo silnik, jak zawsze, gdy rozrusznik
kręcił "odpalił", ba radio nie straciło "nastawów"

Szczęśliwy, że akuku jako tako sprawny wyjąłem kluczyk i poszedłem ze
szwagrem na piwo, a po 7 godzinach odłączyłem ładowanie -- samochód odpalał
od pierwszego "dotknięcia".

A dzisiaj... Założyłem zimówki, samochód odpala "od kopa", ale śmierdzi z
lewego tylnego hamulca po przejechaniu 5 kilometrów z niewielka prędkością,
max 50 km/h. Chuchano na zimne przed wyjazdem, chuchano po 5 kilometrach, ale ciągle i
tylko z tego jednego śmierdzi.

Czyżby hamulec się zagrzał z powodu ładowania akuku zbyt długo, albo za
dużym prądem?

I uprzedzam, to nie linka od ręcznego, bo jej nie ma...

--
Tomasz Nycz

Data: 2012-02-13 21:56:52
Autor: Jackare
Akumulator. piwo i hamulce
Użytkownik "'Tom N'" <news120213@214303intf.dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości news:120213.214303.pms.2608int.dyndns.org.invalid...
Ładowałem wczoraj akumulator przy -16 i chyba sie hamulce zatarły...

Ale od początku:
(...)
Szczęśliwy, (...) poszedłem ze
[...]

eeeee. To od tego że ze szwagrem wzięliście pasteryzowane.
--
Jackare

Data: 2012-02-14 00:10:37
Autor: KrisPolska
Akumulator. piwo i hamulce

Użytkownik "Jackare" <123@tralala.com.pl> napisał w wiadomości news:jhbtem$dq3$1node2.news.atman.pl...
[...]

ja bym sie gleboko zastanowil czy oni sa pewni tego czy rzeczywiscie pili piwo?

Akumulator. piwo i hamulce