Akumulator sam się rozładowuje ..

Data: 2018-10-18 14:28:50
Autor: marekzablockildz
Akumulator sam się rozładowuje ..
W dniu czwartek, 18 października 2018 07:05:03 UTC+2 użytkownik karol napisał:
Witam

Mam problem z akumulatorem lub... no własnie.

Akumulator ma 8 miesięcy centra futura 64 (audi b7 1.8t) i juz 3 czy 4 razy musiałem go ładowac.

Pare dni temu naładowałem do końca było 12,77, dziś sprawdzając jest 12,17. Samochód praktycznie nie był jezdzony, moze przejechał 10 km.

Co to może być ? Chyba to nie jest normalne

sorry- ale moze najtrudniejsze rozwiazanie ?  - Z bezpłatnej pomocy w ramach pakietu Exide Assistance można korzystać już od pierwszych chwil używania nowego akumulatora Exide Premium lub Centra Futura. W przypadku awarii akumulatora, niezależnie od miejsca i czasu, wystarczy jeden telefon, by pomoc przyjechała w każdy zakątek Polski. Jeżeli serwisant stwierdzi, że akumulator jest uszkodzony lub rozładowany, kierowca otrzyma odpowiednią pomoc. W przypadku Exide Assistance pomoc ta świadczona jest przez jedną z najlepszych firm serwisu pomocy drogowej - Starter. W razie awarii wystarczy mieć przy sobie kartę gwarancyjną akumulatora i zadzwonić pod numer 61 831 98 87 (dla telefonów komórkowych i stacjonarnych) lub 801 101 250 (tylko dla tel. stacjonarnych) i czekać na przyjazd serwisanta, który bezpłatnie udzieli stosowanej pomocy".

czytanie , ze zrozumieniem -trudna sztuka............................

Data: 2018-10-19 06:44:04
Autor: karol
W dniu 2018-10-18 o 23:28, marekzablockildz@gmail.com pisze:
[...]

ale jeżeli okaze sie ze to cosz samochodem koszty sa po twojej stronie ...

Data: 2018-10-19 08:49:27
Autor: karol
Akumulator sam się rozładowuje ..
Własnie zobaczyłem ze lampka w schowku nie gasnie, jest jakis osobny bezpiecznik od tego ? Jak to naprawic ? audi b7

Data: 2018-10-18 23:53:47
Autor: Kris
W dniu piątek, 19 października 2018 08:49:33 UTC+2 użytkownik karol napisał:
Własnie zobaczyłem ze lampka w schowku nie gasnie,

To tak jak w lodówce

Data: 2018-10-19 09:29:49
Autor: karol
W dniu 2018-10-19 o 08:53, Kris pisze:
W dniu piątek, 19 października 2018 08:49:33 UTC+2 użytkownik karol napisał:
Własnie zobaczyłem ze lampka w schowku nie gasnie,

To tak jak w lodówce

ale czy taka mała lampeczka rozładowywała tak akumulator ,.,, ?

Data: 2018-10-19 09:44:27
Autor: J.F.
Użytkownik "karol"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5bc987f2$0$496$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Lampka w schowku moze miec 2W. czyli jakies 0.2A.
Ale razy 24h daje 5Ah dziennie.

I po tygodniu akumulator juz polowicznie wyladowany ...

J.

Data: 2018-10-19 11:45:23
Autor: karol
W dniu 2018-10-19 o 09:44, J.F. pisze:
[...]