Akumulatorki AA i AAA z ladowarka - ktore

Data: 2010-10-13 20:58:37
Autor: KM
Akumulatorki AA i AAA z ladowarka - ktore

"Czesuaw P." <czechu.p@op.pl> wrote in message news:i93v0j$1sk$1news.onet.pl...
Muszę kupić zestaw akumulatorów wielkości AA oraz AAA.

Które z dostępnych na rynku firm sa godne polecenia i zakupu?

Czego używacie - czego się wystrzegać - co warto kupić?

Od jakiegos czasu uzywam BC 900 i musze przyznac ze jest przyzwoita ladowarka. Sporo funkcji (tak jak 700 ale wiekszy prad ladowania). Co do akumulatorkow jezeli chodzi o firmowe to polecam Sanyo (bardzo popularne w modelarstwie). Obecnie  uzywam zwyklych sanyo NiMh z oznaczeniem TwinCell. Mam tez kilka starych sanyo 1700mAh i jesli wierzyc ladowarce to trzymaja pojemnosc na poziomie 1600mAh. A jak by nie bylo maja one okolo 5 lat...
Z nie firmowych mam pare kompletow AA i AAA NiMh z "lidla" - i tutaj tez mile zaskoczenie bo ladowarka pokazuje ok 2300-2400 mAh przy oznaczeniu na akku 2500mAh. Widac to tez po dlugosci czasu pracy, poniewaz uzywam ich do zasilania canona a470. I jestem bardzo zaskoczony jak dlugo wytrzymuja - gdzie w aparacie bardzo czesto uzywam lampy i podgladu zdjec. Co do lidlowych akku AAA 900mAh na 12 szt trafila mi sie jedna sztuka ktora pada po okolo 1.5 roku uzytkowania.  Mysle ze wynik jest niezly patrzac na ich cene ok 14zl za 4 szt.
Glownie uzywam ich do zasilania zabawek dla dziecka, gdzie przy bateriach nie wyrabialbym finansowo....

Wczesniej mialem tez  zwykla ladowarke GP - GPKB34P - NiCd/NiMh - ladowanie w 2 kanalach , prosta sygnalizacja ladowania i naladowania. Dosyc dlugi czas ladowania przy akku o wiekszej pojemnosci. Nigdy nie mialem z nia problemow ani tez z ladowanymi w niej  akumulatorkami (moze to zasluga nieduzego pradu ladowania...)

Pozdrawiam!

Akumulatorki AA i AAA z ladowarka - ktore