Akumulatorki AA i AAA z ladowarka - ktore

Data: 2010-10-15 08:21:41
Autor: Artur Dębski
Akumulatorki AA i AAA z ladowarka - ktore
Muszę kupić zestaw akumulatorów wielkości AA oraz AAA.

Które z dostępnych na rynku firm sa godne polecenia i zakupu?

Czego używacie - czego się wystrzegać - co warto kupić?

Polecam  :
- ładowarka BC-900
- Akumulatorki AA 2800mAh i AAA - Fujicell (są na Allegro)

Często widuję zdjęcie BC-900 + 4akumulatorki AA  - na wyświetlaczu
BC-900 widać testowaną pojemność bardzo bliską 2800mAh
jeszcze nie udało mi się samemu uzyskać takiego efektu ale akumulatorki
oceniam dobrze.

Działają przyzwoicie w aparacie foto. , pilotach, kolejce
DUPLO, samochodzie zdalnie sterowanym, latarkach, radiach  itp.
i mam ich chyba około 25szt przez kilka już lat - polecam
nie zawiodłem się na żadnej sztuce

Artur Dębski
http://blogit.one.pl

Akumulatorki AA i AAA z ladowarka - ktore