Akumulatorki do myszy

Data: 2010-12-28 07:10:24
Autor: nom
Akumulatorki do myszy

Użytkownik "animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości news:ifb7jq$2ma$1node1.news.atman.pl...
Jaka mniej więcej żywotność mają akumulatorki?

Nie ma reguły. Sanyo padły mi po roku, a jakieś Tronic z Lidla za 12zł/4szt. działają już kilka lat. :-)

Data: 2010-12-29 17:40:31
Autor: Padre
Akumulatorki do myszy

Nie ma reguły. Sanyo padły mi po roku, a jakieś Tronic z Lidla za
12zł/4szt. działają już kilka lat. :-)

"Tronic" robi juz całkiem niezłe akumulatory w swojej grupie cenowej, ostatnio za 10% drożej sprzedaje np w Aldi akumulatory o niskim samorozładowaniu jak Eneloop. Używam sporo akumulatorów i zauwazyłem że firmowe o maksymalnych pojemnościach warto kupować do intensywnego używania bo po 2-3 latach ilość uszkodzonych mało zależy od ceny i nazwy producenta. Oczywiście nie mówię o róznych chińskich wynalazkach z allegro po 3 złote bo mam poważne obawy czy wiele z nich to nie braki produkcyjne i nie trafia do Polski zamiast do recyklingu.

Akumulatorki do myszy