Akumulatorki do myszy

Data: 2010-12-28 07:58:40
Autor: Jacek
Akumulatorki do myszy
Dnia Tue, 28 Dec 2010 00:30:56 +0100, animka napisał(a):

Jaka mniej więcej żywotno¶ć maj± akumulatorki? Mam w myszy radiowej na USB 2 szt. takich malutkich i nie wiem czy już kupić na wszelki wypadek na zapas czy nie. Jak się mysz rozładuje to pracuję na niej jako podłaczonej kabelkiem do USB do czasu aż się naładuje, ale którego¶ dnia może być tak, że te akumulatorki padn±.

W mojewj myszy wytrzymuja 5 miesiecy.

Data: 2010-12-28 08:15:07
Autor: Artur\(m\)
Akumulatorki do myszy

Użytkownik "Jacek" <ala@ola.pl> napisał w wiadomo¶ci news:5yfkyfko1e21$.18vp55ak2m9gk.dlg40tude.net...
[...]

Ale padaj± bo "padaj±", czy "padaj±" w sensie
rozładowuj±?

Artur(m)

Data: 2010-12-28 12:10:17
Autor: Artur\(m\)
Akumulatorki do myszy

Użytkownik "Jacek" <ala@ola.pl> napisał w wiadomo¶ci news:odey13etn2y1$.27x54of5uzdo$.dlg40tude.net...

W mojewj myszy wytrzymuja 5 miesiecy.

Ale padaj± bo "padaj±", czy "padaj±" w sensie
rozładowuj±?

Artur(m)

Rozladowuja.

Całkiem do zniesienia:)

Data: 2010-12-28 18:18:51
Autor: animka
Akumulatorki do myszy

UĹĽytkownik "Jacek"<ala@ola.pl>  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci
Dnia Tue, 28 Dec 2010 00:30:56 +0100, animka napisał(a):

Jaka mniej więcej żywotność mają akumulatorki? Mam w myszy radiowej na
USB 2 szt. takich malutkich i nie wiem czy już kupić na wszelki wypadek
na zapas czy nie. Jak się mysz rozładuje to pracuję na niej jako
podłaczonej kabelkiem do USB do czasu aż się naładuje, ale któregoś dnia
może być tak, że te akumulatorki padną.

W mojewj myszy wytrzymuja 5 miesiecy.

Ale padajÄ… bo "padajÄ…", czy "padajÄ…" w sensie
rozładowują?

Artur(m)

Rozladowuja.

Aaaa, to ja już parę razy doładowywałam, po prostu pracuję z podłaczonym do niej kabelkiem USB i się w tym czasie ładuje (mysz radiowa).

--
animka

Data: 2010-12-28 18:14:40
Autor: animka
Akumulatorki do myszy
W dniu 2010-12-28 07:58, Jacek pisze:
[...]

Aha.
W razie czego mam jeszcze 2 rezerwowe myszy na kablu USB, ale do tej juĹĽ siÄ™ przyzwyczailam.

--
animka

Data: 2010-12-28 19:41:08
Autor: Jacek
Akumulatorki do myszy
http://allegro.pl/nowa-bezprzewodowa-mysz-logitech-vx-nano-fv-24h-i1370326651.html

Ma 5 programowalnych, dla kazdej z dowolnej aplikacji klawiszy.
Na przyklad przesuniecie kola w lewo, to CTRL+C, a w prawo CTRL+V.
Wygodne, ze jedna reka mozna wiele zdzialac.

Akumulatorki do myszy