Akumulatorki do myszy radiowej

Data: 2012-10-12 14:45:57
Autor: kazio101
Akumulatorki do myszy radiowej
W dniu 2012-10-12 07:12, Q pisze:
Mysz Logitech M195 uzywana srednio 3h dziennie
chodzi na 1 baterii AA ok 2 miesiace.

Czy kupienie akumulatorka AA zamiast baterii alkalicznej ma sens?
Chodzi mi o aku nowego typu (ze zredukowanym samorozladowniem)-
- tylko jak wypadnie 1.2V w stosunku do 1.5V?

Ja używam akumulatorków do 2 myszy. Ale jedna z nich jest jakby mniej odporna na niższe napięcie i lepiej działa na baterii (problemy z łącznością). Drugiej jest obojętne i akumulatory w jej przypadku działają znakomicie. Są tańsze oraz bardziej ekologiczne. Jeżeli na twoje pytanie nie odpowie ci konkretnie posiadacz takiego samego typu myszy, to musisz sprawdzić doświadczalnie. Moim zdaniem może to być zwykły akumulator. Jak pochodzi na mim 1-2 miesiące to się nie zdąży mocno samoczynnie rozładować a jest tańszy w eksploatacji i bardziej ekologiczny.

Akumulatorki do myszy radiowej