Akumulatorki - jakie?

Data: 2018-12-31 12:02:50
Autor: Szuwarek
Akumulatorki - jakie?
radekp@konto.pl pisze:
Jakich aku używacie w lampkach?
Byłem nastawiony na Eneloopy lub GP, bo generalnie och ach.

Ale zerknąłem do neta, a tam pozytywne recenzje zbierają everActive'y, a
negatywne GP.

W sumie już zamówiłem (trochę z ciekawości) te everActiv'y (z serii
Professional), ale może już ktoś doktoryzował się z tego tematu.

Koszt 8szt. (AAA) everActive Professional to +/- tyle same co "zwyklych"
Eneloopów (~40zł).

Używam Eneloopów od min. 10 lat. W wielkości AA i AAA.
W tym czasie były różne generacje tych baterii. Stopniowo dokupowałem, żeby jedne były w użyciu, drugie w ładowaniu.
Próbowałem też wersję "czarną": większa pojemność - mniejsza trwałość. Do tej pory jeszcze żadnej nie musiałem wyrzucić z powodu zużycia. Akumulatorki dość intensywnie użytkowane, szczególnie wcześniej w zabawkach dziecka. Obecnie głównie lampki rowerowe, ale też Lego PowerFunctions.
Zwróć uwagę, żeby ładowarka była mikroprocesorowa i żeby nie grzały się zbyt mocno przy ładowaniu.
Wprawdzie jednostkowe doświadczenie może być nie wystarczające, ale polecam ten rodzaj akumulatorów.
Pozdrawiam z nowym rokiem.

Akumulatorki - jakie?