Akumulatorow szukam

Data: 2009-03-04 15:46:51
Autor: MarekM
Akumulatorow szukam
Janko Muzykant pisze:

Potrzebuję do pewnego urządzenia kilka akumulatorów takich typowych
''telefonicznych'' i mam prośbę. Poradźcie, który model będzie w miarę
pojemny (najlepiej co najmniej 1,2Ah ale naprawdę, a nie z naklejki),
tani i ogólnie dostępny (tzn. nie jakiś jednorazowy wybryk, który
zniknie za dwa lata).

Prawdopodobnie najlepszym rozwiązaniem będzie coś ze stajni Nokii - oni
raczej standaryzują baterie. Sporo nowych telefonów (E61i, 6650, E90,
E71, N97, E55) ma baterię BP-4L o pojemności 1.5Ah i to chyba największa
  pojemność wśród "standardowych i powszechnych" akumulatorów. Nie
sądzę, by ten typ baterii zniknął za dwa lata.

Na allegro są już podróbki deklarowane jako 2.5A, ale chyba powinieneś
sobie darować :)

Znalazłem też "ORYGINALNY PRODUKT NOKIA POLAND ZAKUPIONY OD POLSKIEGO
DYSTRYBUTORA. FABRYCZNIE NOWY, ZAPAKOWANY W ORYGINALNY BLISTER" w cenie
48zł - nie wydaje mi się to prawdopodobne, ale kto wie...

Marek

Akumulatorow szukam