Akumulatory

Data: 2020-04-17 20:46:21
Autor: abn140
Akumulatory

No i co - ladowac profilaktycznie przed zima starym prostownikiem czy nie ladowac ...
tago filmu nie widzialem ale pare innych, ich i wogole innych.
generalnie firma chyba nie ma znaczenia...
znaczenie ma budowa aku. obie plyty w technologii odlewanej podobno rzadza.
ceny w supermarketach mnie zdziwily. te tanie aku poznikaly.
do mojego paszczura 350 pln....
a 330 ukrainiec na obu plytach odlewanych.
i jeszcze chlop jak stodola mi go wladowal wraz z zmierzeniem ladowania....
tak. prostownik dwa trzy razy rocznie.
na krotkich odcinkach. b. krotkich znaczy sie, da sie podobno rozwalic nawet pierwszowyposazeniowy.....
to tyle co zapamietalem z tych filmow....

Akumulatory