Akumulatory Centra Futura czy Bosch S4?

Data: 2010-10-08 13:58:15
Autor: Irokez
Akumulatory Centra Futura czy Bosch S4?
Użytkownik "Papkin" <spam@spamerssux.net> napisał w wiadomości news:4caf0264$1news.home.net.pl...
Witam

Chyba czas na moj akumulator, auto rano wyraznie gorzej radzi sobie z zasilaniem rozrusznika.

Centra Futrura ok 60-64Ah czy moze Bosh S4 (jakies 40zl drozszy i o rok krotsza gwarancja). O futurze pisza na ceneo ze jest do kitu a gwarancja polega na udowodnieniu posiadaczowi ze jest wielbladem i akumlator laduje z podstacji 440kV... jednym slowem wszystko tylko nie ich wina.

No miałem podobnie.. Padł po 3 tygodniach aku i mi mówili "opad masy" i że uszkodziłem akumulator.
Po 2 miesiącach kombinacji, mierzenia mi napiecia i pradu ładowania itp... dostałem w końcu nowy i działa w tym samym aucie i nic mu nie opadło.
W każdym razie więcej Futury ni kupie.

Pozdro.

--
Irokez

Data: 2010-10-08 14:12:28
Autor: Cavallino
Użytkownik "Irokez" <nie.mam@email.pl> napisał w wiadomości news:

[...]

A co kupisz?
Mi to samo opowiadali jak kupiłem najtańszego Jenoxa, który skończył się po pół roku.
Ale jak się uparłem to koniec końców, w ramach gestu handlowego, wymienili na nowy.
Niemniej jak widać - jest to standard w rozpatrywaniu gwarancji na aku.

Tak jakby klient był winny, że wpieprzyli zbyt kiepskie flaki do akumulatora.

Data: 2010-10-08 15:45:32
Autor: Irokez
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:i8n1r7$r1i$1news.onet.pl...
[...]

Po prostu nie przepłacać, raz mi się udało ale czy następny równiez się uda?
Zwykła Centra Plus miałem, mieli znajomi i bez problemów.
W piwnicy Bosch Silver się został 9 letni. W zimie Alfę odpalić to już loteria była 2 lata temu, ale latem daje z klekotem rady. Teraz latem w Sienie znajomemu pojeździł zanim nowy kupił i wrócił znowu do piwnicy.

Nie przepłacać nie znaczy syfu kupować.

--
Irokez

Data: 2010-10-08 21:04:39
Autor: Cavallino
[...]

Ale co jest syfem a co nie, to z naklejki nie wiesz.
Z nazwy widać też już nie, skoro Centra tak na psy zeszła.

Akumulatory Centra Futura czy Bosch S4?