Akumulatory Centra Futura czy Bosch S4?

Data: 2010-10-09 12:02:02
Autor: Yogi\(n\)
Akumulatory Centra Futura czy Bosch S4?
Użytkownik "Papkin" <spam@spamerssux.net> napisał w wiadomości news:4caf0264$1news.home.net.pl...
Co ile wymieniacie akumulator, moj jakis blizej nie okreslonej marki ma juz z 4-5lat.

Ja mogę olecić dwa - panasonica, który wytrzymał 6,5 roku, a potem zdechł tak z dnia na dzień. Odpalał przy -30 przez wszystkie zimy, a zdechł na wiosnę, kiedy temperatury były już znacznie wyższe. Miałem też boscha, który zdechł miesiac po upływie gwarancji, potem vartę, która nie wytrzymała do końca gwarancji i została (raczej bez robienia łaski i wmawiania że jestem wielbłądem) na nową, a tę nową sprzedawca za niewielką dopłatą (30 zeta o ile dobrze pamiętam) wymienił mi na bannera - i ów banner bez problemów dotrwał do sprzedaży auta, ponad trzy lata. Nie wiem ile potem jeszcze działał, może działa do dziś - ale gdybym kupował teraz, to kupiłbym panasonica albo bannera. Teraz mam fabrycznie nowy w nowym aucie, wiec nawet nie wiem co ot za marka, ale następny będzie właśnie panas albo banner.

--
Yogi(n)
http://www.cartoonstock.com/directory/l/lemming.asp

Akumulatory Centra Futura czy Bosch S4?