Akumulatory Centra Futura czy Bosch S4?

Data: 2010-10-09 12:55:19
Autor: gogi
Akumulatory Centra Futura czy Bosch S4?
W dniu 2010-10-08 13:36, Papkin pisze:
Centra Futrura ok 60-64Ah czy moze Bosh S4 (jakies 40zl drozszy i o rok
krotsza gwarancja). O futurze pisza na ceneo ze jest do kitu a gwarancja
polega na udowodnieniu posiadaczowi ze jest wielbladem i akumlator
laduje z podstacji 440kV... jednym slowem wszystko tylko nie ich wina.

Mi Bosh Silver wytrzymal 1,5 roku i padl w lecie. Kupilem Centre Futura i w tym samym samochodzie sluzyl mi przez 4 lata i byc moze chodzi do dzisiaj (skarbon sprzedany).

Ja polecam Centre Futura.

--
gogi

Akumulatory Centra Futura czy Bosch S4?