Akumulatory bezobsługowe.

Data: 2009-07-04 15:00:47
Autor: Olo
Akumulatory bezobsługowe.
Niech mnie ktoś oświeci. Ze 2 lata temu padł mi akumulator, nabyłem nowy tzw. bezobsługowy (chyba innych już nie ma) Centry, wczoraj przyglądając się mu zauważyłem, iż praktycznie cały jest pokryty nie tylko kurzem ale i jakby "tłuszczem" czyli że coś z niego paruje a do tego w każdej celce jest pokrętło z malutkimi otworami. I teraz pytanie czy do takich akumulatorów (bezobsługowych) się zagląda tzn czy dolewa się wody tudzież kwasu?
Olo
Mój adres zakodowany ROT13.

Data: 2009-07-05 11:46:44
Autor: Kuba \(aka cita\)
Akumulatory bezobsługowe.
Olo wydusił z siebie te słowy:

 I teraz
pytanie czy do takich akumulatorów (bezobsługowych) się zagląda tzn
czy dolewa się wody tudzież kwasu?

skoro jest bezobsługowy - to jak myslisz - dolewa sie?

ps. jesli z aku coś paruje ... to napewno nie jest to ani kurz, ani nic tłustego... wiec lepiej uszczelnij silnik, miast przejmować sie brudnym akumulatorem.

Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
HONDA VTX 1800S |  Omega A R6 3,0 24V  |  i zwykle jakies TDI

Data: 2009-07-05 12:50:28
Autor: JKK
Akumulatory bezobsługowe.

Data: 2009-07-05 12:53:21