Akumulatory f-my Kozak

Data: 2019-01-31 13:04:51
Autor: Jacek Maciejewski
Akumulatory f-my Kozak
Ktoś może ma doświadczenie lub opinię o akumulatorach Kozak? To bym
prosił o wypowiedź.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2019-01-31 17:54:29
Autor: Lewis
Akumulatory f-my Kozak
Ktoś może ma doświadczenie lub opinię o akumulatorach Kozak? To bym
prosił o wypowiedź.

Jeśli miałbym dostępne je w mojej hurtowi z częściami, brałbym tylko takie.
Największy problem to wysyłki, nie zawsze chcą sprzedawać wysyłkowo, a w razie reklamacji trzeba się szarpać z kurierami.
Ale cena/jakość wypada bardzo dobrze, zamontowanych mam kilkanaście sztuk, problem był z 1.

Lewis

Data: 2019-02-01 15:20:03
Autor: Tadeusz
Akumulatory f-my Kozak
Ktoś może ma doświadczenie lub opinię o akumulatorach Kozak? To bym
prosił o wypowiedź.

Kupiłem 1,5 roku temu i niestety już na mrozie jest słaby :-(
Był o połowę tańszy od Varty, która wytrzymała 3,5 roku ale i tak jestem rozczarowany

Data: 2019-02-01 19:14:31
Autor: Kaczin
Akumulatory f-my Kozak
Ktoś może ma doświadczenie lub opinię o akumulatorach Kozak? To bym
prosił o wypowiedź.

Mam dwa takie.
Jeden chyba ze 3 lata, drugi (do innego samochodu) kupiony w zeszłym roku.
Nie mam zastrzeżeń.

--
Kaczin

Akumulatory f-my Kozak