[Pyt] Akwapark / fajny basen po drodze z gór

Data: 2010-04-16 23:05:11
Autor: Krzysiek Wachowski
[Pyt] Akwapark / fajny basen po drodze z gór
Bry wieczór!
Wybieramy się w kilka osób w połowie maja gdzieś w góry - rejon od Wałbrzyskich do Opawskich (do ustalenia); chcielibysmy, aby w miarę blisko gor był jakis sympatyczny akwapark lub dobry basen. Mnie na myśl przychodzi Bielawa, czy ktoś zna coś innego fajnego w Sudetach Środk i Wschodnich? - najlepiej ozonowany + kilka atrakcji typu zjeżdżalnie itp.

Dzięki z góry za helpa - Krzysiek

Data: 2010-04-17 09:33:16
Autor: TD
W dniu 2010-04-16 23:05, Krzysiek Wachowski pisze:
[...]

Góógle ;)
http://www.basen.eurograf.pl/index.php

Data: 2010-04-19 07:18:15
Autor: Grzegorz Grupiński
Akwapark / fajny basen po drodze z gór
Byłem w Kudowie 2 tyg temu i szczerze mówiąc byłem rozczarowany, to po
prostu miły basen z dużą zjeżdżalnią, nazwa "aqua park" wydaje mi się
naciągana. Ale z pewnością po zejściu z gór to nie jest zły wybór.

Data: 2010-04-19 11:05:16
Autor: Arni
On 16 Kwi, 23:05, Krzysiek Wachowski <krzis.w.usu...@wp.pl> wrote:
[...]

Mi słowo aquapark kojarzy się tylko z jednym - Tatralandia w Mikulaszu

[Pyt] Akwapark / fajny basen po drodze z gór